راهنمای خرید اینترنتی پخش کننده موسیقی انرژی سیستم Running 8GB

راهنمای  خرید اینترنتی پخش کننده موسیقی انرژی سیستم Running 8GBدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پخش کننده موسیقی انرژی سیستم Running 8GB توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

پخش کننده چند رسانه ای, پخش کننده چندرسانه ای پرتابل, خانه و آشپزخانه, صوتی و تصویری | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خانه و آشپزخانه/صوتی و تصویری/پخش کننده چند رسانه ای/پخش کننده چندرسانه ای پرتابل/

 

  راهنمای خرید اینترنتی سرویس روتختی کاراجا هوم طرح Drina Indigo یک نفره 3 تکه

“>

نقد و بررسی پخش کننده موسیقی انرژی سیستم Running 8GB

محصول مورد نظر شما یعنی پخش کننده موسیقی انرژی سیستم Running 8GB در برند پخش کننده چندرسانه ای پرتابل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

گوش کردن به موسیقی، حین انجام حرکات ورزشی، می‌تواند هیجان و انرژی بیشتری برای کاربر به وجود بیاورد. «پخش‌کننده‌ی موسیقی انرژی سیستم» را می‌توان یکی از محصولاتی به حساب آورد که مخصوص همین کار طراحی شده است. در قسمت پشتی بدنه‌ی این پخش‌کننده، یک عدد گیره تعبیه شده است که کار را برای ورزشکاران بسیار راحت می‌کند؛ چرا که با اتصال این دستگاه به یقه‌ی لباس، نگرانی بابت حمل این پخش‌کننده به وجود نمی‌آید. ابعاد کوچک و وزن بسیار سبک این محصول نیز، دلایل دیگری برای انتخاب آن به وسیله‌ی ورزشکاران محسوب می‌شود. این محصول با بهره‌مندی از حافظه داخلی ۸ گیگابایتی فلش، برای کاربران خود فضای لازم برای ذخیره کردن میزان موسیقی موردنظرشان که به صورت روزمره گوس می‌کنند را فراهم می‌کند. در واقع می‌توان گفت که این حافظه داخلی قابلیت ذخیره کردن تقریبا ۴۰۰۰ Track را دارد. همچنین، به وسیله‌ی صفحه نمایش تعبیه شده در این پخش‌کننده، کاربر می‌تواند نام فایل در حال پخش را ببیند و یا آن را انتخاب کند. همچنین این مدل با قابلیت پشتیبانی از رادیو، برای آن دسته از کاربرانی که به رادیو علاقه دارند، می‌تواند بسیار کارآمد واقع شود. به وسیله‌ی قابلیت ضبط صدا در این مدل، کاربر می‌تواند صدای مورد نیاز را در شرایط مورد نیاز، ذخیره کرده و در صورت لزوم از آن‌ها استفاده کند. به وسیله‌ی پورت USB تعبیه شده در این مدل، کاربر می‌تواند پخش‌کننده‌ی خود را به کامپیوتر متصل کرده و فایل‌های موجود در آن را مدیریت کند. به همراه این محصول، یک عدد هدفون و بازوبند جهت سهولت در استفاده ارائه می‌شود. برای توضیح درباره‌ی هدفون مخصوص این پخش‌کننده باید گفت که به راحتی در پشت سر قرار می‌گیرد و به دلیل طراحی مناسب، امکان جدا شدن و یا افتادن آن به حداقل رسیده است. همچنین، این هدفون جزو دسته‌ی داخل گوشی محسوب می‌شود و با ارگونومی مناسبی که برای آن در نظر گرفته شده است، کاربر می‌تواند ساعت‌ها بدون اینکه احساس خستگی در قسمت گوش‌ها احساس کند، به موسیقی گوش کند.

  راهنمای خرید اینترنتی ماگ مدل روز پدر کد 09

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پخش کننده موسیقی انرژی سیستم Running 8GB


ویژگی و مشخصات پخش کننده موسیقی انرژی سیستم Running 8GB

نوع حافظه
حافظه داخلی فلش
صفحه نمایش لمسی
خیر
رادیو
بله
ضبط صدا
بله
قابلیت نمایش متن
خیر

تصاویر برای پخش کننده موسیقی انرژی سیستم Running 8GB

برچسب های لازم برای پخش کننده موسیقی انرژی سیستم Running 8GB

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پخش کننده موسیقی انرژی سیستم Running 8GB |
خرید اینترنتی پخش کننده موسیقی انرژی سیستم Running 8GB |
مشخصات و قیمت پخش کننده موسیقی انرژی سیستم Running 8GB |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پخش کننده موسیقی انرژی سیستم Running 8GB رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول