راهنمای خرید اینترنتی پرده حمام کد PH243 سایز ۱۸۰×۲۰۰ سانتی متر

راهنمای  خرید اینترنتی پرده حمام کد PH243 سایز ۱۸۰×۲۰۰ سانتی متردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پرده حمام کد PH243 سایز ۱۸۰×۲۰۰ سانتی متر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

پرده حمام, حمام, خانه و آشپزخانه, خواب و حمام | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/خواب و حمام/حمام/پرده حمام/

 

نقد و بررسی پرده حمام کد PH243 سایز ۱۸۰×۲۰۰ سانتی متر

محصول مورد نظر شما یعنی پرده حمام کد PH243 سایز ۱۸۰×۲۰۰ سانتی متر در برند پرده حمام می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
پرده حمام برای پوشاندن اطراف دوش و وان طراحی شده است تا از خیس شدن سایر قسمت‌های حمام جلوگیری کند. این پرده بعد از نصب، به گرم ماندن اطراف دوش و وان کمک خواهد کرد. با جمع نشدن بخارآب، کمتر از همیشه دچار احساس خفگی یا حتی سردرد خواهید شد. آویز کردن این پرده در حمام‌های کوچک و بزرگ باعث جداسازی سرویس بهداشتی و روشویی از وان و دوش می‌شود و درنتیجه حریمی خصوصی برای فرد به وجود می‌آورد. همان‌طور که در عکس‌ها دیده می‌شود، پرده با طرحی از اشکال مختلف پوشانده شده است و بعد از آویز شدنش در حمام، مانند یک اثر هنری زیبا به نظر می‌رسد. با افزودن زیبایی و رنگ به محیط حمام، بیشتر از همیشه از دوش گرفتن لذت خواهید برد. برای ایجاد محیطی مدرن و جذاب در حمام می‌توانید سایر وسایل موردنیازتان را همرنگ با این پرده انتخاب کنید. این پرده با ویژگی‌های قابل‌توجهی همچون دارا بودن طراحی زیبا و ضد‌آب بودن و… نسبت به برخی محصولات خارجی، گزینه‌ای عالی و به‌صرفه محسوب می‌شود. رنگ بندی متنوع این محصول به شما سهولت انتخاب رنگ مرتبط با رنگ سرویس را هدیه میدهد.

  راهنمای خرید اینترنتی ماگ حرارتی گالری وبفر مدل bts طرح حسنی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پرده حمام کد PH243 سایز ۱۸۰×۲۰۰ سانتی متر


ویژگی و مشخصات پرده حمام کد PH243 سایز ۱۸۰×۲۰۰ سانتی متر

تصاویر برای پرده حمام کد PH243 سایز ۱۸۰×۲۰۰ سانتی متر

برچسب های لازم برای پرده حمام کد PH243 سایز ۱۸۰×۲۰۰ سانتی متر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پرده حمام کد PH243 سایز ۱۸۰×۲۰۰ سانتی متر |
خرید اینترنتی پرده حمام کد PH243 سایز ۱۸۰×۲۰۰ سانتی متر |
مشخصات و قیمت پرده حمام کد PH243 سایز ۱۸۰×۲۰۰ سانتی متر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پرده حمام کد PH243 سایز ۱۸۰×۲۰۰ سانتی متر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول