راهنمای خرید اینترنتی پلیور مردانه ال آر سی مدل JA145105

راهنمای  خرید اینترنتی پلیور مردانه ال آر سی مدل JA145105دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پلیور مردانه ال آر سی مدل JA145105 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ژاکت و پلیور مردانه, لباس مردانه, مد و پوشاک, مردانه | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

مد و پوشاک/مردانه/لباس مردانه/ژاکت و پلیور مردانه/

 

نقد و بررسی پلیور مردانه ال آر سی مدل JA145105

محصول مورد نظر شما یعنی پلیور مردانه ال آر سی مدل JA145105 در برند ژاکت و پلیور مردانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
با سرد شدن هوا در فصل پاییز، کم کم به هوای مناسبی برای به‌کارگیری پلیور در پوشش خود نزدیک می‌­شویم. برند ال آر سی با نیم قرن تجربه و با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان، در زمینه تولید پوشاک آقایان به فعالیت می‌پردازد. این برند اخیرا پلیور مردانه با طرح ژاکارد را در رنگبندی متنوع روانه بازار کرده است. جنس پلیور مردانه یقه گرد، ترکیب اکریلیک و نخ پنبه است که باعث جریان راحت هوا، ضد حساسیت بودن، بادوام و نرم و راحت بودن پلیور می‌شود. طرح روی سینه و بازو و رنگ متفاوت کشبافت سرآستین و پایین لباس، ظاهر پلیور را بسیار شیک و جذاب کرده است.ال آر سی از سال ۱۳۵۶ کار خود را در قالب تولید و پخش پوشاک مردانه آغاز کرد. پلیور های یقه گرد مردانه، جزو پوشاکی است که در فصول سرد سال کاربرد دارد. پلیور مردانه آستین بلند یقه گرد ال آر سی، به دلیل داشتن طرح ساده، برای سنین مختلف مناسب بوده و با انواع لباس‌ها قابل ست شدن است. این مدل بافت مردانه با استایل فیت، جنس نسبتا نرم و لطیفی دارد و به دلیل داشتن بافتی نسبتا ضخیم برای فصول سرد و نسبتا سردسال قابل استفاده است. استایل جذب و جوان پسند در کنار دقت در سادگی دوخت و برش باعث شده شما به عنوان یک جنتلمن به‌صورت روزمره یا در مجالس رسمی و قرارهای کاری خود آن را بپوشید و از وقار پوشش خود لذت ببرید.پلیور یقه گرد ال آر سی به راحتی همراه با پالتو یا کت و شلوار و حتی به تنهایی پوشش شما را به بهترین وجه تکمیل میکند.

  راهنمای خرید اینترنتی تی شرت آستین کوتاه زنانه مدل عاشقانه دونفره set118

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پلیور مردانه ال آر سی مدل JA145105


ویژگی و مشخصات پلیور مردانه ال آر سی مدل JA145105

طرح پارچه
طرح دار
قد آستین
بلند
یقه
گرد
فرم
معمولی
کشور مبدا برند
ایران
کشور تولید کننده
ایران
جزئیات
جنس پارچه هنگام لمس نرم با بافت متوسط
توضیحات جنس
۵۰% نخ پنبه، ۵۰% اکریلیک
نگهداری
شستشو ترجیجا با دست
یادآوری
کاربرد روزمره و مهمانی های دورهمی
کد کالا
JA145105

تصاویر برای پلیور مردانه ال آر سی مدل JA145105

برچسب های لازم برای پلیور مردانه ال آر سی مدل JA145105

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پلیور مردانه ال آر سی مدل JA145105 |
خرید اینترنتی پلیور مردانه ال آر سی مدل JA145105 |
مشخصات و قیمت پلیور مردانه ال آر سی مدل JA145105 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پلیور مردانه ال آر سی مدل JA145105 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول