راهنمای خرید اینترنتی پوتین ایمنی سیفتی پاتن مدل Pouyan

راهنمای  خرید اینترنتی پوتین ایمنی سیفتی پاتن مدل Pouyanدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پوتین ایمنی سیفتی پاتن مدل Pouyan توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار ایمنی, ابزار غیر برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, کفش ایمنی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار غیر برقی/ابزار ایمنی/کفش ایمنی/

 

نقد و بررسی پوتین ایمنی سیفتی پاتن مدل Pouyan

محصول مورد نظر شما یعنی پوتین ایمنی سیفتی پاتن مدل Pouyan در برند کفش ایمنی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کیفیت دستور کار Mehrgod است.
عکس های گرفته شده از پوتین ایمنی Pouyan دقیقا از خود محصول گرفته شده است و دقیقا با همین کیفیت برای خریداران محترم ارسال خواهد شد.
پوتین ایمنی برند سیفتی پاتن مدل Pouyan دارای ساق بلند است و با ترکیب رنگ مشکی و سرمه ای جذاب خود از جمله پوتین های ایمنی پر طرفدار با قیمتی مناسب تولید کشور عزیزمان ایران و شهر تبریز می‌باشد.
جنس رویه مدل Pouyan چرم طبیعی درجه یک تبریز با فراوری مواد گیاهی است. زیره ی نیکولا از جنس PU (پلی یورتان) تزریق مستقیم با ماشین آلات و مواد ایتالیایی است. این زیره مقاوم دارای قابلیت هایی همچون ضد مواد نفتی و ضد مواد روغنی، و ضد لغزش می باشد و دارای سرپنجه فولادی آبکاری شده و مقاومت در برابر ۲۰۰ ژول ضربه با تاییدیه فنی وزارت کار می باشد. آستر رویه کفش ایمنی Pouyan الیاف پنبه ای با روکش پارچه نبافته جهت تهویه و تنفس آسان پا است.همچنین دارای جاذب ضربه پلی آمید در ناحیه پاشنه می باشد. دوخت مورد استفاده در آن از نوع استاندارد با نخ POLSAT ترکیه و با ۴ بخیه در هر سانتیمتر می باشد. اخذ نشان استاندارد ملی ایران و تایید کیفی این محصول از سوی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار و استقبال گسترده واحدهای صنعتی در سراسر میهن عزیزمان و صادرات این محصول به کشورهای همجوار، حاکی از کیفیت مطمئن و مستمر این محصول دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی نیم تنه زنانه مدل G10

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پوتین ایمنی سیفتی پاتن مدل Pouyan


ویژگی و مشخصات پوتین ایمنی سیفتی پاتن مدل Pouyan

تصاویر برای پوتین ایمنی سیفتی پاتن مدل Pouyan

برچسب های لازم برای پوتین ایمنی سیفتی پاتن مدل Pouyan

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پوتین ایمنی سیفتی پاتن مدل Pouyan |
خرید اینترنتی پوتین ایمنی سیفتی پاتن مدل Pouyan |
مشخصات و قیمت پوتین ایمنی سیفتی پاتن مدل Pouyan |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پوتین ایمنی سیفتی پاتن مدل Pouyan رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول