راهنمای خرید اینترنتی پودر جی تی گین آی اس اس – ۲۰۰۰ گرم

راهنمای  خرید اینترنتی پودر جی تی گین آی اس اس – ۲۰۰۰ گرمدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پودر جی تی گین آی اس اس – ۲۰۰۰ گرم توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالاهای سوپرمارکتی, مکمل غذایی و دارویی, مکمل ورزشی و تناسب اندام | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالاهای سوپرمارکتی/مکمل غذایی و دارویی/مکمل ورزشی و تناسب اندام/

 

نقد و بررسی پودر جی تی گین آی اس اس – ۲۰۰۰ گرم

محصول مورد نظر شما یعنی پودر جی تی گین آی اس اس – ۲۰۰۰ گرم در برند مکمل ورزشی و تناسب اندام می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
پروتئین وی موجود در جی تی گین آی اس اس باعث می شود سطح آمینو اسیدهای خون بعد از مصرف بالا رود و ماهیچه پروتئین مورد نیاز خود را برای ساخت و ساز خیلی سریع دریافت کند و حجیم شدن ماهیچه ها خیلی سریع اتفاق بیافتد. کازئین موجود در جی تی گین آی اس اس میتواند یک حالت پیوسته رهش از آمینو اسیدها در جریان خون ایجاد کند که گاهی اوقات تا چندین ساعت میتواند باقی بماند، این مساله نگهداری نیتروژن و سوخت و ساز بدن را بهتر میکند. کربوهیدرات موجود در جی تی گین آی اس اس باعث افزایش ذخایر گلیکوژن عضلات، در نتیجه افزایش انرژی ورزشکار گردیده همچنین از افت قند خون ورزشکاران جلوگیری می کند. ال گلوتامین موجود در جی تی گین آی اس اس برای افزایش استقامت و انرژی حین تمرین، کاهش زمان ریکاوری عضلات، بهبود ترمیم و رشد عضلات و جلوگیری از تخریب آن کمک می کند. کراتین مونوهیدرات موجود در جی تی گین آی اس اس به افزایش رشد عضلات، افزایش انرژی و توان و قدرت بی هوازی و تسریع روند ریکاوری کمک می کند. اسیدهای آمینه شاخه دار (BCAA) موجود در جی تی گین آی اس اس موجب افزایش عملکرد ورزشی شده، و مانع از کاهش حجم ماهیچه در حین ورزش های سنگین می گردد. همچنین در تمرینات سنگین موجب بالا رفتن تمرکز و کاهش خستگی پس از تمرین می شود.

  راهنمای خرید اینترنتی تخمه آفتاب گردان 125 - 300 گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پودر جی تی گین آی اس اس – ۲۰۰۰ گرم


ویژگی و مشخصات پودر جی تی گین آی اس اس – ۲۰۰۰ گرم

تصاویر برای پودر جی تی گین آی اس اس – ۲۰۰۰ گرم

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پودر جی تی گین آی اس اس - 2000 گرم
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پودر جی تی گین آی اس اس - 2000 گرم

برچسب های لازم برای پودر جی تی گین آی اس اس – ۲۰۰۰ گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پودر جی تی گین آی اس اس – ۲۰۰۰ گرم |
خرید اینترنتی پودر جی تی گین آی اس اس – ۲۰۰۰ گرم |
مشخصات و قیمت پودر جی تی گین آی اس اس – ۲۰۰۰ گرم |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پودر جی تی گین آی اس اس – ۲۰۰۰ گرم رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول