راهنمای خرید اینترنتی پیانو دیجیتال کورزویل مدل MP10-F

راهنمای  خرید اینترنتی پیانو دیجیتال کورزویل مدل MP10-Fدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پیانو دیجیتال کورزویل مدل MP10-F توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آلات موسیقی, پیانو, پیانو دیجیتال, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/آلات موسیقی/پیانو/پیانو دیجیتال/

 

  راهنمای خرید اینترنتی بشقاب کودک مدل انگری برد کد 00301

“>

نقد و بررسی پیانو دیجیتال کورزویل مدل MP10-F

محصول مورد نظر شما یعنی پیانو دیجیتال کورزویل مدل MP10-F در برند پیانو دیجیتال می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

سری پیانوهای دیجیتال MP برند کروزویل برای کسانی طراحی شده که به دنبال تجربه‌ی قابل اطمینانی از یک پیانوی آکوستیک گرند هستند. سری MP متشکل از مدل‌های ۱۰، ۱۵ و ۲۰ ترکیبی از کیفیت و اطمینان در کنار قیمت بسیار متعادل آن، می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای دوستداران کروزویل باشد. طراحی کلاسیک مدل MP-10 همرا با چیپ‌های قدرتمند سری PC3 به یکی از بارزندهئترین‌های این کمپانی بدل گشته است. این پیانو با بهره گرفتن از ۸۸ کلاویه‌ی چکشی با وزن طبیعی درجه‌بندی شده و ده حسگر، کوچک‌ترین جزئیات و نوانس‌های نوازندگی شما را درک خواهد کرد. در مجموع MP-10 88 صدا و ۷۸ الگوی ریتم همراهی دارد. با استفاده از قابلیت لایه‌بندی امکان ایجاد ترکیب‌های دوتایی مختلف از صداها هم فراهم می‌شود. علاوه بر این می‌توانید کلاویه‌ها را با استفاده از قابلیت اسپلیت به دو بخش تقسیم کرده و به هر بخش یک صدای مجزا اختصاص دهید. MP-10  همچنین قابلیت یک Sequence با ظرفیت ۹ آهنگ و پشتیبانی از General MIDI را دارد. بدین ترتیب شما قادر خواهید بود به تنظیم ملودی‌های خود بپردازید. علاوه بر سیستم صدای قدرتمند استریو با ۴ اسپیکر ۳۰ وات، خروجی هدفون نیز در اختیار شما است. حالت دوئت امکان تمرین همزمان استاد و شاگرد بر روی یک پیانو را فراهم کرده است. علاوه‌بر تاچ و صدای کاملا طبیعی، پدال دقیقا برای شما طراحی شده است. زمانی که کورزویل اولین سینتی‌سایزر خود را در سال ۱۹۸۳ معرفی کرد، صنعت موسیقی از توانایی آن در تقلید بسیار دقیق صدای سازهای آکوستیک نظیر پیانو، سازهای زهی، درامز و دیگر سازها متحیر ماند. چیزی نگذشت که کورزویل به صدای ماندگار گروه‌های بزرگ موسیقی نظیر پینک فلوید، دیپ پرپل و دریم تییتر تبدیل شد. امروزه کورزویل، به‌عنوان مبدع سیستم سمپلینگ صدای طبیعی سازهای آکوستیک، همچنان این میراث را به همراه نوآوری‌های جدید تکنولوژیکی در تولید سینتی‌سایزرها و پیانوهای دیجیتال بسیار پرقدرت خود به کار می‌برد.

  راهنمای خرید اینترنتی اسفند دود کن مسی مدل دسته دار کد 4178

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پیانو دیجیتال کورزویل مدل MP10-F


ویژگی و مشخصات پیانو دیجیتال کورزویل مدل MP10-F

استایل
دیواری
نوع کلاویه
Progressive Hammar
جنس کلاویه ها
چوبی
تعداد پدال
۳
پدال وسط
ندارد
کاور صفحه کلید
کشویی
پوپیتر
دارد
Split
دارد
Dual Mode
ندارد
Dual Layer
دارد
تغییر گام
+۱۲ تا ۱۲-
چند آوایی
دارد
ضبط ملودی
دارد
ریتم سازی
ندارد
مترونوم
دارد
تمپو
دارد
تیونر
دارد
صفحه نمایش
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
چند صدایی
۶۴ پلی‌فونی
ادیت صدا
ندارد
الگوی ویژه همراهی
دارد

تصاویر برای پیانو دیجیتال کورزویل مدل MP10-F

برچسب های لازم برای پیانو دیجیتال کورزویل مدل MP10-F

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پیانو دیجیتال کورزویل مدل MP10-F |
خرید اینترنتی پیانو دیجیتال کورزویل مدل MP10-F |
مشخصات و قیمت پیانو دیجیتال کورزویل مدل MP10-F |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پیانو دیجیتال کورزویل مدل MP10-F رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول