راهنمای خرید اینترنتی پیتزا خوری پیرکس سری Borosilicate سایز ۲۴

راهنمای  خرید اینترنتی پیتزا خوری پیرکس سری Borosilicate سایز ۲۴دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پیتزا خوری پیرکس سری Borosilicate سایز ۲۴ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آشپزخانه, خانه و آشپزخانه, ظروف پخت و پز, لوازم پخت و پز | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خانه و آشپزخانه/آشپزخانه/لوازم پخت و پز/ظروف پخت و پز/

 

نقد و بررسی پیتزا خوری پیرکس سری Borosilicate سایز ۲۴

محصول مورد نظر شما یعنی پیتزا خوری پیرکس سری Borosilicate سایز ۲۴ در برند ظروف پخت و پز می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شیشه از قرن نوزدهم میلادی در ساخت ظروف خوراک‌پزی استفاده می‌شده است. ظروف شیشه‌ای اولین بار در سال ۱۸۹۳ و با برند «Duran» در آلمان ساخته شد. البته شیشه‌ای که برای این کاربرد استفاده می‌شود نوع خاصی از این ماده است. این نوع شیشه که با نام «شیشه بروسیلیکات» شناخته شده و اختراع «آتو شات» (Otto Schott)، شیمی‌دان آلمانی است؛ بیش از سه برابر شیشه‌های معمولی در برابر انبساط حرارتی مقاوم است. این میزان مقاومت باعث می‌شود که بتوان از شیشه بروسیلیکات در ساخت ظروف خوراک پزی استفاده کرد. لازم به توضیح است که عامل شکستن ظروف شیشه‌ای نیرویی است که انبساط لایه‌های گرم‌تر به دیگر لایه‌ها وارد می‌کنند. اگر این انبساط کمتر باشد شیشه دیرتر خواهد شکست. مفاهیم فنی به کنار، چنین ظروفی چه مزیتی برای آشپز خواهند داشت؟
اولین مزیت ظروف شیشه‌ای «چند منظوره» بودن آن‌هاست. به راحتی می‌توان سوپی که با قابلمه شیشه‌ای پخته است را سر میز غذا آورده و ظرف دیگری استفاده نکرد. ظروف فلزی قابلیت استفاده در اجاق مایکروویو را ندارند، ولی ظروف شیشه‌ای می‌توانند اشعه‌های مایکروفر را از همه جهات عبور داده و به غذایی که داخل‌شان وجود دارد برسانند. همچنین، ظروف شیشه‌ای دیرتر از ظروف فلزی گرم می‌شوند. این ویژگی باعث می‌شود که در زمان پخت برخی از غذا‌ها و دسرها مانند کیک اسفنجی، تمام کیک بدون این‌که لبه‌هایش بسوزد کاملا بپزد.

  راهنمای خرید اینترنتی ماگ طرح کریسمس کد 0300

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پیتزا خوری پیرکس سری Borosilicate سایز ۲۴


ویژگی و مشخصات پیتزا خوری پیرکس سری Borosilicate سایز ۲۴

کشور مبداء برند
فرانسه
جنس بدنه
شیشه
تعداد دسته
ندارد
در
ندارد

تصاویر برای پیتزا خوری پیرکس سری Borosilicate سایز ۲۴

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پیتزا خوری پیرکس سری Borosilicate سایز 24

برچسب های لازم برای پیتزا خوری پیرکس سری Borosilicate سایز ۲۴

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پیتزا خوری پیرکس سری Borosilicate سایز ۲۴ |
خرید اینترنتی پیتزا خوری پیرکس سری Borosilicate سایز ۲۴ |
مشخصات و قیمت پیتزا خوری پیرکس سری Borosilicate سایز ۲۴ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پیتزا خوری پیرکس سری Borosilicate سایز ۲۴ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول