راهنمای خرید اینترنتی چادر اضطراری هاسکی مدل ۲۰۲۱ Bizam 2 Army

راهنمای  خرید اینترنتی چادر اضطراری هاسکی مدل ۲۰۲۱ Bizam 2 Armyدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی چادر اضطراری هاسکی مدل ۲۰۲۱ Bizam 2 Army توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, چادر, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/چادر/

 

نقد و بررسی چادر اضطراری هاسکی مدل ۲۰۲۱ Bizam 2 Army

محصول مورد نظر شما یعنی چادر اضطراری هاسکی مدل ۲۰۲۱ Bizam 2 Army در برند چادر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
وقتی صحبت از چادر و کیسه خواب شود بدون شک محصولات کمپانی هاسکی ( Husky ) یکی از گزینه های اصلی برای انتخاب می باشند . این کمپانی که در کشور جمهوری چک فعالیت می کند یک از نام آشناترین برند های تولید لوازم کوهنوردی و کمپینگ در جهان محسوب می گردد که محصولات خود را اعم از چادر , کیسه خواب , کوله پشتی و پوشاک با به روزترین تکنولوژی ها و مواد اولیه طراحی و تولید نموده و به اکثر کشورها صادر می کند ، محصولات این برند نام آشنا سالهاست که توسط کوهنوردان بزرگ در سخت ترین شرایط مورد استفاده قرار می گیرند و امتحان خود را کاملا پس داده اند .
مدل بیزام ۲ ( bizam 2 ) از جمله چادرهایی است که طراحی پایه ای هاسکی را به همراه خود دارد و اکثر چادرهای هاسکی این فرم طراحی را دارا می باشند , بیزام سبکی و فشرده بودن را با خود به همراه دارد و به همراه یک کیت تعمیر عرضه می شود . چادر به صورت دوپوش می باشد به طوری که پوش اول آن دارای قسمتهای توری بوده و برای هوای گرم قابل استفاده است و پوش دوم بر روی اسکلت چادر قرار می گیرد . چادر دارای دو ورودی می باشد به طوری که درب عقبی آن ساده بوده و ولی در قسمت درب جلویی یک فضا که اصطلاحا آشپزخانه نیز نامیده می شود تعبیه شده است , این فضا برای قرار دادن کفش و کوله پشتی در شب و پخت و پز به هنگام بارش باران قابل استفاده است . همچنین چادر به صورت کامل ضد آب می باشد . کمپانی هاسکی در جدید ترین سری از تولید چادر bizam 2 آن را با طرح و رنگ استتاری (ارتشی) به بازار عرضه نموده است .

  راهنمای خرید اینترنتی تراز اسیست مدل HD06016-300mm

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چادر اضطراری هاسکی مدل ۲۰۲۱ Bizam 2 Army


ویژگی و مشخصات چادر اضطراری هاسکی مدل ۲۰۲۱ Bizam 2 Army

تصاویر برای چادر اضطراری هاسکی مدل ۲۰۲۱ Bizam 2 Army

برچسب های لازم برای چادر اضطراری هاسکی مدل ۲۰۲۱ Bizam 2 Army

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چادر اضطراری هاسکی مدل ۲۰۲۱ Bizam 2 Army |
خرید اینترنتی چادر اضطراری هاسکی مدل ۲۰۲۱ Bizam 2 Army |
مشخصات و قیمت چادر اضطراری هاسکی مدل ۲۰۲۱ Bizam 2 Army |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی چادر اضطراری هاسکی مدل ۲۰۲۱ Bizam 2 Army رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول