راهنمای خرید اینترنتی چاقوی ویکتورینوکس مدل Evo Grip 18 کد ۲۴۹۱۳C8

راهنمای  خرید اینترنتی چاقوی ویکتورینوکس مدل Evo Grip 18 کد ۲۴۹۱۳C8دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی چاقوی ویکتورینوکس مدل Evo Grip 18 کد ۲۴۹۱۳C8 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, چاقوی سفر و ابزار چند کاره, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/چاقوی سفر و ابزار چند کاره/

 

نقد و بررسی چاقوی ویکتورینوکس مدل Evo Grip 18 کد ۲۴۹۱۳C8

محصول مورد نظر شما یعنی چاقوی ویکتورینوکس مدل Evo Grip 18 کد ۲۴۹۱۳C8 در برند چاقوی سفر و ابزار چند کاره می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
فوت مادر مؤسس شرکت، ضایعه‌ای بزرگ به حساب میامد. وی برای تسکین این درد، و برای ادای احترام به مادرش، نام شرکت خود را که حال به بزرگ‌ترین تأمین کننده چاقوهای چندکاره دنیا تبدیل شده بود به «ویکتوریا» (Victoria) تغییر داد. چند سال بعد، زمانی که فولاد ضدزنگ به تازگی کشف شده بود و در چاقوهای تولیدی این شرکت مورد استفاده قرار می‌گرفت، نام شرکت با نام فرانسوی این آلیاژ (که زادگاه این فولاد نیز بود)، ادغام شده و به «ویکتوری‌نوکس» (Victorinox) تغییر یافت. از سال ۲۰۰۵ میلادی که شرکت «ونگر» (Wenger) هم توسط این شرکت خریداری شد، ویکتوری‌نوکس به تنها تأمین کننده چاقوهای ارتشی نیروهای مسلح سوئیس تبدیل شده است. ادغام این دو شرکت ویکتوری‌نوکس را بزرگ‌ترین تولید کننده این ابزار در دنیا هم تبدیل کرده است. این شرکت نود درصد تولیدات خود را به بیش از صد کشور دنیا صادر کرده و با تجربیات یکصد و سی ساله خود، مجموعه متنوعی از محصولات را که شامل پوشاک کوهنوردی و طبیعت گردی، کارت سوییسی (siwissCard)، عطر، کیف و چمدان و ساعت مچی می‌شود، به دنیا عرضه می‌کند. آوازه محصولات این شرکت به حدی فراگیر است که در حال حاضر تمامی جهان، چاقوی سوئیسی را به عنوان بهترین نوع چاقو می‌شناسند.

  راهنمای خرید اینترنتی برچسب تتو موقت مدل mh-moj 8

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چاقوی ویکتورینوکس مدل Evo Grip 18 کد ۲۴۹۱۳C8


ویژگی و مشخصات چاقوی ویکتورینوکس مدل Evo Grip 18 کد ۲۴۹۱۳C8

تصاویر برای چاقوی ویکتورینوکس مدل Evo Grip 18 کد ۲۴۹۱۳C8

برچسب های لازم برای چاقوی ویکتورینوکس مدل Evo Grip 18 کد ۲۴۹۱۳C8

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چاقوی ویکتورینوکس مدل Evo Grip 18 کد ۲۴۹۱۳C8 |
خرید اینترنتی چاقوی ویکتورینوکس مدل Evo Grip 18 کد ۲۴۹۱۳C8 |
مشخصات و قیمت چاقوی ویکتورینوکس مدل Evo Grip 18 کد ۲۴۹۱۳C8 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی چاقوی ویکتورینوکس مدل Evo Grip 18 کد ۲۴۹۱۳C8 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول