راهنمای خرید اینترنتی چاقو ترامونتینا مدل POLYWOOD

راهنمای  خرید اینترنتی چاقو ترامونتینا مدل POLYWOODدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی چاقو ترامونتینا مدل POLYWOOD توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آشپزخانه, ابزار آشپزی, خانه و آشپزخانه, لوازم پخت و پز | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/آشپزخانه/لوازم پخت و پز/ابزار آشپزی/

 

نقد و بررسی چاقو ترامونتینا مدل POLYWOOD

محصول مورد نظر شما یعنی چاقو ترامونتینا مدل POLYWOOD در برند ابزار آشپزی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
یک وعده ی غذای لذیذ گذشته از اینکه به ظرف و ظروف نیاز باشد ، به یک چاقو خوش دست و ظریف با کیفیت خوب احتیاج داریم . به همین دلیل است که چاقو Polywood ( دسته چوبی ) دارای تیغه های فولاد ضد زنگ برای جلوگیری از رشد باکتری ها و قارچ ها است و ضخامت آن از دوام و اطمینان بالایی حاصل است در حالی که از تغییر شکل جلوگیری می کند. عملیات حرارتی دوام بیشتری به لبه تیغه ها می بخشد و استفاده از دسته پلی وود تهیه شده ،پرس شده با سه پرچ های آلومینیوم راحت است. با پنج سال گارانتی ، آنها در برابر ضربه و دمای بالا مقاوم هستند و می توانند در ماشین ظرفشویی تمیز شوند.این چاقو کیفیت بسیار بالایی دارد و نیازی به تیز کردن آن ندارید. این چاقو تاییدیه بنیاد بهداشت ایمنی را داراست.چاقو پلی وود با طراحی فوق العاده و جنس دسته چوبی با کیفیت ، حس خوب استفاده از یک چاقو با کیفیت را به شما می دهد. طول چاقو ۱۹ سانتی متر و طول تیغه ۹ سانت میباشد این چاقو محصول شرکت ترامونتینا و ساخت کشور برزیل است.

  راهنمای خرید اینترنتی لنز ناخن مدل پاپیون کد 156

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چاقو ترامونتینا مدل POLYWOOD


ویژگی و مشخصات چاقو ترامونتینا مدل POLYWOOD

جنس بدنه
استیل
جنس دسته
چوب

تصاویر برای چاقو ترامونتینا مدل POLYWOOD

برچسب های لازم برای چاقو ترامونتینا مدل POLYWOOD

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چاقو ترامونتینا مدل POLYWOOD |
خرید اینترنتی چاقو ترامونتینا مدل POLYWOOD |
مشخصات و قیمت چاقو ترامونتینا مدل POLYWOOD |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی چاقو ترامونتینا مدل POLYWOOD رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول