راهنمای خرید اینترنتی چای سبز ماچا تشریفاتی ناولتی بسته ۱۲ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی چای سبز ماچا تشریفاتی ناولتی بسته ۱۲ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی چای سبز ماچا تشریفاتی ناولتی بسته ۱۲ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

چای, کالاهای سوپرمارکتی, نوشیدنی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالاهای سوپرمارکتی/نوشیدنی/چای/

 

نقد و بررسی چای سبز ماچا تشریفاتی ناولتی بسته ۱۲ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی چای سبز ماچا تشریفاتی ناولتی بسته ۱۲ عددی در برند چای می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ماچا ، پودر چای سبز ژاپنی است که نحوه کشت و فرآوری خاص گیاه چای ، این محصول را از چای سبز پودر شده متمایز می کند . گیاه چای که به طور خاص برای تهیه ماچا (Matcha) در ژاپن رشد داده می‌شود . پس از برداشت دستی گیاه چای ، قسمت‌های شیرین برگ چای بخاردهی و خشک شده و سپس بوسیله آسیاب های گرانیتی مخصوصی ، پودر شده که ماچا نامیده می‌شود . چای ماچا دارای کیفیت های بسیار متنوعی است که در دنیا بر اساس طعم و رنگ و عطر و نوبت برداشت و … در سه دسته بندی ۱. تشریفاتی ۲. نرمال ۳. آشپزی خلاصه می شود . تنوع کیفیتی چای ماچا بسیار زیاد است و اندکی تفاوت در هر کدام از ویژگی های طعم ، عطر و رنگ کیفیت چای ماچا را مشخص می کند . این تنوع آنچنان زیاد است که حتی شاهد چای سبز ایرانی پودر شده به عنوان چای ماچا نیز بوده ایم ، که البته به صورت قطعی می توان گفت که این مدل از چای ، چای ماچا نیست . و کیفیت هایی از این دست قیمت چای ماچا را پایین نشان می دهد در حالی که این چای به دلیل خواص بسیار زیاد قیمت بسیار بالایی دارد . بدیهی است که هر چه کیفیت این چای بالاتر باشد خواص آن نیز بیشتر است و به طبع قیمت بالاتری نیز دارد . هرچه کیفیت چای ماچا بالاتر باشد رنگِ سبزِ روشن تر ، طعم بهتر و تلخی کم تر و عطر بهتری دارد . آنچه که باید درمورد تفاوت کیفیت تشریفاتی چای ماچا با سایر کیفیت ها بدانید این است که کیفیت تشریفاتی ماچا از برداشت اولی که روی گیاه تازه و جوان چای صورت می گیرد تهیه می شود و همین تازگی چای در کنار منطقه کِشت و روش پیشرفته فرآوری ( آسیاب های سرامیکی پیشرفته و … ) است که باعث تفاوت در رنگ ، عطر و طعم چای ماچا می شود. چای ماچا برند ناولتی از نوع کیفیت تشریفاتی است و از بهترین مزارع کشور ژاپن تهیه می شود . چای ماچا به دلیل اینکه به صورت پودر است مصارف دیگری به جز سرو چای دارد و در کافه ها نیز به صورت نوشیدنی ترکیبی سرد و گرم سرو می شود که برای این مصارف نیز چای ماچا تشریفاتی به دلیل کیفیت بالا مناسب این مصارف است . بسیاری از ما که در سفر به کشور ژاپن چای ماچا سرو کرده ایم در بازگشت به ایران به دنبال همان کیفیت بالای چای ماچا هستیم . چای ماچا تشریفاتی ناولتی همان چای ماچایی است که در ژاپن سرو کرده اید و در ایران به دنبال آن هستید .

  راهنمای خرید اینترنتی پودر ژله ضامن - 100 گرم مجموعه 4 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چای سبز ماچا تشریفاتی ناولتی بسته ۱۲ عددی


ویژگی و مشخصات چای سبز ماچا تشریفاتی ناولتی بسته ۱۲ عددی

تصاویر برای چای سبز ماچا تشریفاتی ناولتی بسته ۱۲ عددی

برچسب های لازم برای چای سبز ماچا تشریفاتی ناولتی بسته ۱۲ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چای سبز ماچا تشریفاتی ناولتی بسته ۱۲ عددی |
خرید اینترنتی چای سبز ماچا تشریفاتی ناولتی بسته ۱۲ عددی |
مشخصات و قیمت چای سبز ماچا تشریفاتی ناولتی بسته ۱۲ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی چای سبز ماچا تشریفاتی ناولتی بسته ۱۲ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول