راهنمای خرید اینترنتی چراغ قوه کملیون مدل SL7280 Trav Lite

راهنمای  خرید اینترنتی چراغ قوه کملیون مدل SL7280 Trav Liteدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی چراغ قوه کملیون مدل SL7280 Trav Lite توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, چراغ قوه, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/

ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/چراغ قوه/

 

نقد و بررسی چراغ قوه کملیون مدل SL7280 Trav Lite

محصول مورد نظر شما یعنی چراغ قوه کملیون مدل SL7280 Trav Lite در برند چراغ قوه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
تا حالا حتما برای شما پیش آمده که در منزل نشسته‌اید و در حال دیدن فیلم مورد علاقه‌تان هستید که ناگهان برق‌ می‌رود. اولین چیزی که در جلوی چشمان شما ظاهر می‌شود تاریکی مطلقیست که باعث می‌شود شما هیچ یک از وسایل اطرافتان را نبینید. حتی پیش آمده که در هنگام قدم برداشتن و یا جا به جایی خودتان به علت تاریک بودن و ندیدن اطراف به وسایل برخورد کنید. در این مواقع تنها چیزی که به ذهن خطور می‌کند این است که به کمک وسیله‌ای اطراف را روشن کنید تا به آن محلی که مورد نظر بوده برسید. تنها وسیله‌ای که امروزه در این مواقع بسیار به کمک ما می‌آید چراغ قوه است. چراغ قوه‌ها دارای ابعاد و کارایی متفاوتی هستند. این چراغ قوه از نوع LED بوده که به علت تکنولوژی استفاده شده در آن و بازدهی بسیار بالا کارایی بسزایی را برای کاربران داشته است. این چراغ قوه دارای ۲۴ عدد LED بوده که روشنایی خوبی را برای دیدن اطراف به کاربر می‌دهد. نحوه حمل این چراغ قوه بسیار ساده و به صورت دستی بوده که برای کاربران بسیار راحت است. نور این چراغ قوه به رنگ مهتابی بوده که برای روشن نگه داشتن اطراف مناسب است. منبع تغذیه این دستگاه با چهار عدد باتری تامین می‌شود که بازدهی کافی را دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی تابلو کاشی کاری مدل آیت الکرسی کد G513

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چراغ قوه کملیون مدل SL7280 Trav Lite


ویژگی و مشخصات چراغ قوه کملیون مدل SL7280 Trav Lite

نحوه حمل
آویزی
بند نگهدارنده
ندارد
قابلیت تنظیم کانون
ندارد
رنگ نور
مهتابی
باتری داخلی
ندارد
نوع باتری
نیم قلمی

تصاویر برای چراغ قوه کملیون مدل SL7280 Trav Lite

برچسب های لازم برای چراغ قوه کملیون مدل SL7280 Trav Lite

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چراغ قوه کملیون مدل SL7280 Trav Lite |
خرید اینترنتی چراغ قوه کملیون مدل SL7280 Trav Lite |
مشخصات و قیمت چراغ قوه کملیون مدل SL7280 Trav Lite |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی چراغ قوه کملیون مدل SL7280 Trav Lite رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول