راهنمای خرید اینترنتی چمدان دلسی مدل Quarterback Plus کد ۱۱۹۷۶۵۱

راهنمای  خرید اینترنتی چمدان دلسی مدل Quarterback Plus کد ۱۱۹۷۶۵۱دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی چمدان دلسی مدل Quarterback Plus کد ۱۱۹۷۶۵۱ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, ساک و چمدان, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/ساک و چمدان/

 

نقد و بررسی چمدان دلسی مدل Quarterback Plus کد ۱۱۹۷۶۵۱

محصول مورد نظر شما یعنی چمدان دلسی مدل Quarterback Plus کد ۱۱۹۷۶۵۱ در برند ساک و چمدان می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
بسیاری از افراد به سبب مسافرت‌های بین شهری و کارهای روزمره زیاد خود نیاز به چمدانی دارند که بتوانند از آن به عنوان کوله‌پشتی نیز استفاده کنند به همین جهت کمپانی دلسی با تولید چمدان مدل Quarterback Plus کد ۱۱۹۷۶۵۱ چمدانی را به ما عرضه می‌کند که بتوانیم با استفاده از آن در حالت‌های مختلف تمامی نیاز‌هایی را که از یک چمدان داریم، برطرف سازیم.
چمدان دلسی مدل Quarterback Plus کد ۱۱۹۷۶۵۱ دارای دسته جمع شونده در قسمت بالای خود می‌باشد که با همراهی دو چرخ در کف این چمدان امکان جابه‌جایی راحت تری را برای ما در ترمینال‌های مسافربری فراهم کرده است، همچنین با جمع کردن همین دسته واستفاده از دو در پشت چمدان می‌توانیم چمدان خود را به صورت کوله‌پشتی درآورده و برای کارهای عادی و روزمره خود از آن استفاده کنیم.
ظرفیت بالای این چمدان به حجم ۵۲ لیتر به ما امکان می‌دهد تا بتوانیم تعداد بسیار زیادی از وسایلی که نیاز داریم با خود همراه داشته باشیم را در آن قرار دهیم. همچنین این چمدان دارای محفظه مخصوص نگه‌داری لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچ و بزرگتر می‌باشد که شرایطی را برای ما فراهم می‌کند تا از لپ‌تاپ خود در برابر فشارهایی که به آن وارد می‌شود محافظت کنیم.
فضای داخلی این چمدان دارای محفظه مخصوص نگه‌داری لباس می‌باشد که علاوه بر ایجاد دسترسی سریع‌تر به لباس‌هایمان به در دسته بندی محتویات داخل چمدان بسیار کمک خواهد کرد.
دلسی یکی از غول‌های بزرگ تولید انواع کیف و چمدان و تجهیزات جانبی می‌باشد. این کمپانی فرانسوی پس از تاسیس در سال ۱۹۴۶ تا به امروزتوانسته است با کیفیت بالای تولیدات خود مشتریان زیادی در سرتاسر جهان را به استفاده از محصولان خود ترغیب کند و امروزه نام آن بر روی یک محصول خود بیانگر تضمین کیفیت آن کالا می‌باشد.
چمدان دلسی مدل Quarterback Plus کد ۱۱۹۷۶۵۱ با بهره‌گیری از قابلیت استفاده به دو طریق، دسته جمع شونده، فضای داخلی زیاد و محفظه مخصوص برای نگه‌داری لپ‌تاپ به امکاناتی را عرضه می‌کند که چه از این چمدان به عنوان وسیله‌ای برای سفر و یا به عنوان کوله پشتی استفاده کنیم، هیچ مشکلی از بابت امکانات آن نداشته باشیم.

  راهنمای خرید اینترنتی دوچرخه کوهستان ولو پرو مدل VP8000 سایز 27.5

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چمدان دلسی مدل Quarterback Plus کد ۱۱۹۷۶۵۱


ویژگی و مشخصات چمدان دلسی مدل Quarterback Plus کد ۱۱۹۷۶۵۱

نحوه بسته شدن
زیپ
مقاومت در برابر ضربه
دارد
تعداد دسته
۲ عدد
تعداد چرخ
۲ عدد
محفظه لباس
دارد
محفظه لباس زیر
ندارد
قابل شست و شو
دارد
روکش ضد باران
ندارد
قابلیت افزایش فضا
ندارد
قفل
دارای زیپ با قابلیت الصاق قفل
کمربند ایمنی
ندارد
جیب بیرونی
دارد
محل نگهداری لپ‌تاپ
دارد
مناسب برای لپ‌تاپ‌های
۱۷ اینچ و بزرگتر

تصاویر برای چمدان دلسی مدل Quarterback Plus کد ۱۱۹۷۶۵۱

برچسب های لازم برای چمدان دلسی مدل Quarterback Plus کد ۱۱۹۷۶۵۱

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چمدان دلسی مدل Quarterback Plus کد ۱۱۹۷۶۵۱ |
خرید اینترنتی چمدان دلسی مدل Quarterback Plus کد ۱۱۹۷۶۵۱ |
مشخصات و قیمت چمدان دلسی مدل Quarterback Plus کد ۱۱۹۷۶۵۱ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی چمدان دلسی مدل Quarterback Plus کد ۱۱۹۷۶۵۱ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول