راهنمای خرید اینترنتی چمدان دلسی مدل Tuileries

راهنمای  خرید اینترنتی چمدان دلسی مدل Tuileriesدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی چمدان دلسی مدل Tuileries توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, ساک و چمدان, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/ساک و چمدان/

 

نقد و بررسی چمدان دلسی مدل Tuileries

محصول مورد نظر شما یعنی چمدان دلسی مدل Tuileries در برند ساک و چمدان می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
چمدان دلسی مدل Tuileries علاوه بر امکاناتی بسیار زیاد، با استفاده از زیپی مقاوم به شما کمک می‌کند تا دیگر مشکلی از بابت در‌رفتن یا خرابی زیپ چمدان خود بر اثر فشار محتویات داخل آن نداشته باشید. زیپ استفاده شده در چمدان دلسی مدل Tuileries از مقاومتی تا ۴۱ برابر بیشتر از زیپ‌های معمولی است بهره می‌برد و به شما این امکان را می‌دهد که در صورت پر بودن چمدان‌تان یا فشاری که بر آن وارد می‌شود مشکلی از بابت در‌رفتن یا خرابی زیپ چمدان خود نداشته و به راحتی از آن استفاده کنید. فضای داخلی این چمدان دلسی دارای حجمی بسیار بزرگ به ظرفیت ۱۲۱ لیتر بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید تمامی وسایلی که در حین سفر به آن‌ها نیاز دارید را با خود همراه داشته باشید. همچنین شما می‌توانید با بهره‌گیری از محفظه جداگانه برای نگه‌داری لباس و لباس‌زیر، از این مزیت برخوردار باشید که بتوانید با دسته‌بندی جداگانه لباس‌های خود در محفظه‌ای مخصوص دسترسی سریع‌تری به آن‌ها نیز داشته باشید. چمدان دلسی مدل Tuileries دارای چهار چرخ از جنس پلاستیک بسیار مرغوب می‌باشد و شما به وسیله دسته قابل تنظیم در بالای آن می‌توانید دسته چمدان خود را در هر ارتفاعی که دوست دارید تنظیم کرده و راحتی از آن استفاده کنید. اگر شما امروزه به مراکز معتبر فروش آنلاین و حضوری انواع کیف و تجهیزات سفر سری بزنید نام کمپانی فرانسوی دلسی به عنوان یکی از درخشان‌ترین نام ها در این عرصه به شما پیشنهاد می‌شود، این کمپانی از سال ۱۹۴۶ تا کنون توانسته است در بازار کیف و سایر تجهیزات نظیر آن به یکی از غول‌های این صنعت تبدیل شده و امروزه مشتریان زیادی در سرتاسر جهان، به خصوص در کشورمان دارد. چمدان دلسی مدل Tuileries با استفاده از زیپ بسیار مقاوم، فضای داخلی بسیار بزرگ، چهار چرخ پلاستیکی و دسته قابل تنظیم به شما این امکان را می‌دهد تا هیچ مشکلی از بابت در‌رفتن زیپ چمدان خود نداشته و به راحتی از چمدان خود استفاده کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی خرد کن نورشا مدل HMA1388

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چمدان دلسی مدل Tuileries


ویژگی و مشخصات چمدان دلسی مدل Tuileries

جنس بدنه
پلی‌استر
نحوه بسته شدن
زیپ
مقاومت در برابر ضربه
ندارد
تعداد دسته
۳ عدد
تعداد چرخ
۴ عدد
محفظه لباس
دارد
محفظه لباس زیر
دارد
قابل شست و شو
دارد
روکش ضد باران
ندارد
قابلیت افزایش فضا
دارد
قفل
زیپ سری TSA
کمربند ایمنی
دارد
جیب بیرونی
دارد
محل نگهداری لپ‌تاپ
ندارد

تصاویر برای چمدان دلسی مدل Tuileries

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چمدان دلسی مدل Tuileries

برچسب های لازم برای چمدان دلسی مدل Tuileries

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چمدان دلسی مدل Tuileries |
خرید اینترنتی چمدان دلسی مدل Tuileries |
مشخصات و قیمت چمدان دلسی مدل Tuileries |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی چمدان دلسی مدل Tuileries رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول