راهنمای خرید اینترنتی چمدان پارتنر مدل ۱۰۰۲ سایز بزرگ

راهنمای  خرید اینترنتی چمدان پارتنر مدل ۱۰۰۲ سایز بزرگدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی چمدان پارتنر مدل ۱۰۰۲ سایز بزرگ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, ساک و چمدان, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/ساک و چمدان/

 

نقد و بررسی چمدان پارتنر مدل ۱۰۰۲ سایز بزرگ

محصول مورد نظر شما یعنی چمدان پارتنر مدل ۱۰۰۲ سایز بزرگ در برند ساک و چمدان می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
این چمدان مارک پارتنر میباشد و جنس بدنه این کالا از پلی پروبلین تولید شده و همین موجب شده تا در مقایسه با سایر جنس‌ها، استحکام و انعطاف پذیری بالایی داشته باشد.پلی پروپیلن به نسبت دیگر شبه پلاستیک‌هایی که در ساخت چمدان مورد استفاده قرار می‌گیرد محکم‌ترین بوده و همین موضوع باعث می‌شود تا بتوان با خیالی راحت از این محصول برای سفرهای خود استفاده کرد.از مزایا این چمدان داشتن ۸ عدد چرخ است که باعث شده علاوه بر حمل آسان به راحتی روی زمین بچرخد. این چمدان دارای ۲ عدد دستگیره در قسمت بالا و طرفین و ۱ عدد دستگیره تلسکوپی است. در داخل چمدان یک محفظه برای قرار دادن و تفکیک لباس زیر از سایر البسه وجود دارد. این چمدان پارتنر در زیر خود دارای چهار چرخ دوبل بوده که قابلیت چرخشی ۳۶۰ درجه‌ای دارند و به همین دلیل می‌توان به راحتی چمدان را در صورت سنگین بودن هم به سادگی بر روی سطوح هموار جابه‌جا کرد. این چرخ‌ها همچنین به صورتی تولید شده‌اند که در زمان چرخش از خود صدایی ایجاد نمی‌کنند و باعث می‌شود تا حرکت چمدان بی‌صدا باشد.قابلیت جدا شدن را نیز دارا میباشند

  راهنمای خرید اینترنتی اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل مدل pro 8

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چمدان پارتنر مدل ۱۰۰۲ سایز بزرگ


ویژگی و مشخصات چمدان پارتنر مدل ۱۰۰۲ سایز بزرگ

تصاویر برای چمدان پارتنر مدل ۱۰۰۲ سایز بزرگ

برچسب های لازم برای چمدان پارتنر مدل ۱۰۰۲ سایز بزرگ

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چمدان پارتنر مدل ۱۰۰۲ سایز بزرگ |
خرید اینترنتی چمدان پارتنر مدل ۱۰۰۲ سایز بزرگ |
مشخصات و قیمت چمدان پارتنر مدل ۱۰۰۲ سایز بزرگ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی چمدان پارتنر مدل ۱۰۰۲ سایز بزرگ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول