راهنمای خرید اینترنتی ژل ضد عفونی کننده بانوان باباریا مدل Aloevera حجم ۳۰۰ میلی لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی ژل ضد عفونی کننده بانوان باباریا مدل Aloevera حجم ۳۰۰ میلی لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ژل ضد عفونی کننده بانوان باباریا مدل Aloevera حجم ۳۰۰ میلی لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

بهداشت و مراقبت بدن, زیبایی و سلامت, ژل بهداشتی, لوازم بهداشتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم بهداشتی/بهداشت و مراقبت بدن/ژل بهداشتی/

 

نقد و بررسی ژل ضد عفونی کننده بانوان باباریا مدل Aloevera حجم ۳۰۰ میلی لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی ژل ضد عفونی کننده بانوان باباریا مدل Aloevera حجم ۳۰۰ میلی لیتر در برند ژل بهداشتی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ژل ضد عفونی کننده بانوان باباریا حاوی آلوئه ورا یکی از بهترین شوینده‌هایی است که بانوان به صورت روزانه می‌توانند از آن استفاده کنند. این محصول ساخت کشور اسپانیا بوده و از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد و ترکیبات درست شده است. ژل ضد عفونی کننده بانوان باباریا به حفظ pH اسیدی دستگاه تناسلی کمک می‌کند. قلیایی شدن pH دستگاه تناسلی بانوان ممکن است به تجمع باکتری‌ها در این ناحیه کمک کرده و منجر به ابتلا به بیماری‌های باکتریال شود و بوی زننده و نامطبوعی ایجاد کند. ژل بهداشتی باباریا Babaria، با ترکیبات موثری که در خود دارد، به حفظ اسیدیته دستگاه تناسلی کمک کرده و مانع قلیایی شدن آن می‌شود.
ژل ضد عفونی کننده بانوان باباریا مدل آلوورا حاوی عصاره آلوورا و گل بابونه می باشد که آنتی سپتیک، ضد عفونی کننده، ضد التهاب، پاک کننده و آرامش بخش می باشد. ژل ضد عفونی کننده بانوان باباریا محافظ واژن در برابر عوامل بیماری زای واژن بوده و موجب افزایش تعداد لاکتوباسیل ها (فلور طبیعی ناحیه ژنیتال) می شود. ژل ضدعفونی کننده بانوان باباریا درمان سریع التهابات، خارش و سوزش واژن بوده و از آنجا که حاوی آلوورا می باشد به عنوان یک پاک کننده گیاهی بسیار ملایم و خوش بو عمل می نماید.
ژل ضد عفونی کننده بانوان باباریا مدل آلوورا کاملاً گیاهی، فاقد پارابن، صـابون و هر گونه مواد صابونی می باشد. این ژل بهداشتی فاقد هرگونه تحریک، حساسیت و قابل مصرف در حاملگی است. ژل ضد عفونی کننده بانوان باباریا آبرسان و محافظ پوست، دارای PH مناسب جهت شستشوی واژن جهت مصرف روزانه بانوان توصیه می شود. همچنین از این محصول می توان به عنوان پیشگیری کننده و کمک به درمان عفـونت های میکروبی و قارچی ناحیه ژنیتال کودکان، نوجوانـان و بزرگسالان استفاده نمود.

  راهنمای خرید اینترنتی مداد ابرو اسنس شماره 33

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ژل ضد عفونی کننده بانوان باباریا مدل Aloevera حجم ۳۰۰ میلی لیتر


ویژگی و مشخصات ژل ضد عفونی کننده بانوان باباریا مدل Aloevera حجم ۳۰۰ میلی لیتر

تصاویر برای ژل ضد عفونی کننده بانوان باباریا مدل Aloevera حجم ۳۰۰ میلی لیتر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ژل ضد عفونی کننده بانوان باباریا مدل Aloevera حجم 300 میلی لیتر

برچسب های لازم برای ژل ضد عفونی کننده بانوان باباریا مدل Aloevera حجم ۳۰۰ میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ژل ضد عفونی کننده بانوان باباریا مدل Aloevera حجم ۳۰۰ میلی لیتر |
خرید اینترنتی ژل ضد عفونی کننده بانوان باباریا مدل Aloevera حجم ۳۰۰ میلی لیتر |
مشخصات و قیمت ژل ضد عفونی کننده بانوان باباریا مدل Aloevera حجم ۳۰۰ میلی لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ژل ضد عفونی کننده بانوان باباریا مدل Aloevera حجم ۳۰۰ میلی لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول