راهنمای خرید اینترنتی کارکیت پروت مدل مینی کیت پلاس

راهنمای  خرید اینترنتی کارکیت پروت مدل مینی کیت پلاسدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کارکیت پروت مدل مینی کیت پلاس توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, هدفون، هدست و هندزفری, هدفون، هدست، میکروفون | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/هدفون، هدست، میکروفون/هدفون، هدست و هندزفری/

 

نقد و بررسی کارکیت پروت مدل مینی کیت پلاس

محصول مورد نظر شما یعنی کارکیت پروت مدل مینی کیت پلاس در برند هدفون، هدست و هندزفری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
برای کاستن از صدمات و آسیب‌های ناشی از تصادفاتی رانندگی که عامل آن‌ها صحبت کردن راننده با گوشی موبایل است، تجهیزات مختلفی ساخته‌شده است. هندزفری و کارکیت یکی از این وسایل پرکاربرد هستند.کارکیت ها دسته‌ای از هندزفری ها هستند که در محلی داخل اتاق خودرو نصب‌شده و راننده را از در دست گرفتن گوشی بی‌نیاز می‌کنند. معمولا آن‌ها از طریق بلوتوث به گوشی راننده متصل شده و به‌وسیله میکروفون و بلندگویی که دارند با پخش صدای مخاطب و دریافت صدای راننده، امکان مکالمه بدون کاستن از تمرکز راننده به جلو را فراهم می‌کنند.
Parrot مدل مینی کیت پلاس یکی از همین کارکیت هاست که برخلاف ظاهر ساده‌اش کارایی و قابلیت‌های زیادی دارد. در مورد ویژگی‌های فیزیکی و ظاهری آن باید گفت که با ابعادی حدود ۱۱ × ۶ سانتی‌متر و ضخامت ۳ سانتی‌متری تنها ۸۳ گرم وزن دارد. از طریق یک گیره فلزی و بندی کشی به‌راحتی روی آفتاب‌گیر خودرو نصب می‌شود و به لطف سنسوری که دارد به‌محض ورود به خودرو، به‌طور خودکار با گوشی راننده ارتباط برقرار می کند و نیازی به فعال‌سازی مجدد در هر بار ورود و خروج به خودرو نیست.این کارکیت از یک پردازنده ۴۱۶ مگاهرتزی با رم ۱۲۸ بهره‌مند‌است و حافظه آن قابلیت ضبط ۲۰۰۰۰ مخاطب را دارد که البته به‌طور خودکار با لیست مخاطبان گوشی کاربر، آپدیت می‌شود. بلندگوی HiFi آن سطحی کاملا تخت دارد و میکروفون آن صدا را باکیفیت بالا و بدون نویز و اکو انتقال می‌دهد. علاوه بر قابلیت پخش موسیقی، هشدارهای صوتی GPS، مینی کیت پلاس می‌تواند نام مخاطبان ذخیره‌شده را در هنگام تماس، به‌صورت صوتی اعلام کند. این دستگاه هوشمند صدای شمارا تشخیص دهد و قابلیت جستجوی مخاطب و ایجاد تماس از طریق فرمان صوتی را دارد و حتی با گفتن Accept و Refuse می‌تواند تماسی را پاسخ دهد و یا رد کند.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور ای وی تی مدل SHINE کد J48 مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 11 pro

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کارکیت پروت مدل مینی کیت پلاس


ویژگی و مشخصات کارکیت پروت مدل مینی کیت پلاس

تصاویر برای کارکیت پروت مدل مینی کیت پلاس

برچسب های لازم برای کارکیت پروت مدل مینی کیت پلاس

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کارکیت پروت مدل مینی کیت پلاس |
خرید اینترنتی کارکیت پروت مدل مینی کیت پلاس |
مشخصات و قیمت کارکیت پروت مدل مینی کیت پلاس |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کارکیت پروت مدل مینی کیت پلاس رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول