راهنمای خرید اینترنتی کامپیوتر دسکتاپ تک زون مدل TZ9400B Plus

راهنمای  خرید اینترنتی کامپیوتر دسکتاپ تک زون مدل TZ9400B Plusدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کامپیوتر دسکتاپ تک زون مدل TZ9400B Plus توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, کیس های اسمبل شده | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/کیس های اسمبل شده/

 

نقد و بررسی کامپیوتر دسکتاپ تک زون مدل TZ9400B Plus

محصول مورد نظر شما یعنی کامپیوتر دسکتاپ تک زون مدل TZ9400B Plus در برند کیس های اسمبل شده می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کیس اسمبل شده تک زون مدل TZ9400B Plus نسخه ارتقا یافته TZ9400B و یک رایانه خانگی/اداری پیشرفته است که تمامی نیازمندیهای معمولی و نیمه پیشرفته خانگی و اداری از جمله وبگردی، نمایش فیلم، مجموعه نرم افزار آفیس، برنامه نویسی و همچنین نرم افزارهای گرافیکی و بازی ها را به خوبی پاسخ می‌دهد. این رایانه مجهز به پردازنده‌ی قدرتمند شش هسته‌ای Intel Core i5-9400F با فرکانس ۲.۹ تا ۴.۱ گیگاهرتز متعلق به نسل نهم پردازنده های شرکت اینتل می‌باشد که در سال ۲۰۱۹ معرفی شده است. این پردازنده‌ فاقد گرافیک داخلی بوده و نیاز به نصب کارت گرافیک مجزا دارد، به همین منظور کارت گرافیک قدرتمند Nvidia GTX1650 با ظرفیت ۴ گیگابایت بر روی این سیستم نصب شده است. این رایانه‌‌ همچنین دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 بوده و جهت افزایش کارایی و سرعت عملکرد سیستم، بصورت همزمان از دو دستگاه هارد دیسک بر روی سیستم استفاده شده است، یکی هارد دیسک پر سرعت SSD با ظرفیت ۲۴۰ گیگابایت با قابلیت خواندن اطلاعات با سرعت ۵۰۰ مگابایت بر ثانیه که سیستم عامل ویندوز بر روی آن نصب شده و تاثیر بسیار زیادی در افزایش سرعت عملکرد سیستم دارد؛ دیگری یک عدد هارد دیسک معمولی با ظرفیت ۱ ترابایت برای ذخیره سازی اطلاعات. همچنین یک عدد درایو نوری برای خواندن و نوشتن اطلاعات بر روی DVD و CD بر روی سیستم نصب شده است. به همراه این کیس یک دستگاه ماوس و کیبورد USB ارائه شده که می‌تواند بسیار کاربردی باشد. دانگل Wi-Fi نصب شده بر روی کیس این امکان را به شما می‌دهد که بدون محدودیت به هر شبکه وایفای متصل شوید. سیستم عامل Windows 10 Pro نسخه ۶۴ بیتی بهمراه Microsoft Office 2019 بر روی این کامپیوتر نصب و بصورت غیر رسمی فعال سازی شده که شما را از نصب سیستم عامل بی نیاز کرده و امکان بهره برداری حداکثری از این سیستم را به وجود می‌آورد. این محصول در واقع یک رایانه رومیزی کامل و انتخابی ایده‌آل برای کاربردهای روزمره خانگی، اداری یا بازی است. برای استفاده از این رایانه فقط نیاز به یک دستگاه مانیتور خواهید داشت که با توجه به بودجه و نیازمندی خود، می‌توانید از مدلهای موجود در بازار تهیه نمایید.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور ای وی تی کد J38 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A51

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کامپیوتر دسکتاپ تک زون مدل TZ9400B Plus


ویژگی و مشخصات کامپیوتر دسکتاپ تک زون مدل TZ9400B Plus

سازنده کیس
گرین
سازنده پردازنده مرکزی
Intel
حافظه رم
۱۶ گیگابایت
سازنده پردازشگر گرافیکی
Nvidia
حافظه پردازشگر گرافیکی
۴ گیگابایت
نوع حافظه داخلی
هیبریدی
مقدار حافظه داخلی
یک ترابایت
درایو نوری
DVD-RW
شبکه بی‌سیم
۸۰۲.۱۱ac
بلوتوث
ندارد
پورت VGA
دارد
پورت DVI
دارد
کارت‌خوان
ندارد
پورت شبکه LAN
10/100/1000 مگابیت بر ثانیه
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی صدا
دارد
سیستم عامل
Windows

تصاویر برای کامپیوتر دسکتاپ تک زون مدل TZ9400B Plus

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کامپیوتر دسکتاپ تک زون مدل TZ9400B Plus

برچسب های لازم برای کامپیوتر دسکتاپ تک زون مدل TZ9400B Plus

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کامپیوتر دسکتاپ تک زون مدل TZ9400B Plus |
خرید اینترنتی کامپیوتر دسکتاپ تک زون مدل TZ9400B Plus |
مشخصات و قیمت کامپیوتر دسکتاپ تک زون مدل TZ9400B Plus |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کامپیوتر دسکتاپ تک زون مدل TZ9400B Plus رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول