راهنمای خرید اینترنتی کاور اسپک مدل CANDYSHELL PRO مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro Max / iPhone 12 Pro Max

راهنمای  خرید اینترنتی کاور اسپک مدل CANDYSHELL PRO مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro Max / iPhone 12 Pro Maxدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کاور اسپک مدل CANDYSHELL PRO مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro Max / iPhone 12 Pro Max توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کیف و کاور گوشی, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/کیف و کاور گوشی/

 

نقد و بررسی کاور اسپک مدل CANDYSHELL PRO مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro Max / iPhone 12 Pro Max

محصول مورد نظر شما یعنی کاور اسپک مدل CANDYSHELL PRO مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro Max / iPhone 12 Pro Max در برند کیف و کاور گوشی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کاور Speck مدل CANDYSHELL PRO یکی از بهترین و زیبا ترین محافظ های ژله ای و انعطاف پذیر این کمپانی بزرگ است.
در طراحی و تولید این محصول استثنایی از رنگ های متنوع و جذاب استفاده شده و همچنین دارای تکنولوژی MICROBAN به این معنی که جذب باکتری ها را تا ۹۹ % کاهش میدهد، هست.
این محصول از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی میکند که بدون هیچ مشکلی میتوانید گوشی را با این کاور روی استند شارژر بی سیم خود قرار دهید و از شارژ شدن گوشی به صورت بی سیم لذت ببرید.
قسمت بیرونی کاور از ماده نرم TPU ساخته شده و همچنین قسمت داخلی ترکیبی از ماده نرم و سخت برای محافظت بیشتر می باشد. طراحی پشت کاور، زیبایی چشم نوازی به قاب داده و با توجه به اینکه سطح آن مات می باشد امکان سر خردن گوشی در دست را به حداقل می رساند و اثر انگشت کمتری باقی می ماند. این طراحی ضمن زیباتر کردن محافظ، جای گیری iPhone 13 Pro Max / iPhone 12 Pro Max را در دست بهتر کرده و حس غیر قابل وصفی را به همراه دارد.
این کاور از یک شبکه بندی داخلی به صورت دایره ای نیز بهره می برد که به لطف وجود آن ضربات وارده در تمامی قسمت های محافظ به طور یکسان پخش شده و در نتیجه آسیب های ناشی از ضربات وارده به iPhone 13 Pro Max / iPhone 12 Pro Max شما به حداقل خواهند رسید. در ضمن، چهار گوشه خارجی این محافظ طوری طراحی شده که ضربه های وارد شده به گوشه ها را تا حد قابل قبولی رد می کنند.
در کل به بیان ساده کاور Speck مدل CANDYSHELL PRO را می توان محافظی، با عملکرد دفاعی بالا نام گذاری کرد که به خوبی از iPhone 13 Pro Max / iPhone 12 Pro Max شما محافظت کرده و مانع از آسیب دیدن آن خواهد شد و برای شما هنگام استفاده از گوشی موبایلتان تنوع و جذابیت به همراه دارد در حالی که از زیبایی های این مدل گوشی چیزی کم نمی کند.

  راهنمای خرید اینترنتی شورت زنانه کد 13998728

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کاور اسپک مدل CANDYSHELL PRO مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro Max / iPhone 12 Pro Max


ویژگی و مشخصات کاور اسپک مدل CANDYSHELL PRO مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro Max / iPhone 12 Pro Max

تصاویر برای کاور اسپک مدل CANDYSHELL PRO مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro Max / iPhone 12 Pro Max

برچسب های لازم برای کاور اسپک مدل CANDYSHELL PRO مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro Max / iPhone 12 Pro Max

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کاور اسپک مدل CANDYSHELL PRO مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro Max / iPhone 12 Pro Max |
خرید اینترنتی کاور اسپک مدل CANDYSHELL PRO مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro Max / iPhone 12 Pro Max |
مشخصات و قیمت کاور اسپک مدل CANDYSHELL PRO مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro Max / iPhone 12 Pro Max |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کاور اسپک مدل CANDYSHELL PRO مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro Max / iPhone 12 Pro Max رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش سرامیکی مات مدل SC_GCM مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8