راهنمای خرید اینترنتی کاور لوکسار مدل kikstand-100 مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 Pro

راهنمای  خرید اینترنتی کاور لوکسار مدل kikstand-100 مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 Proدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کاور لوکسار مدل kikstand-100 مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 Pro توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کیف و کاور گوشی, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/کیف و کاور گوشی/

 

نقد و بررسی کاور لوکسار مدل kikstand-100 مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 Pro

محصول مورد نظر شما یعنی کاور لوکسار مدل kikstand-100 مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 Pro در برند کیف و کاور گوشی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سری قاب‌های لوکسار مدل kikstand-100 ویژه افرادی با روحیه هیجانی و پر از شور و شعف طراحی شده است. قاب‌ محافظ لوکسار مدل kikstand-100 از مواد PU و TPU تولیده شده‌اند. این نوع پلاستیک به دلیل دوام بسیار خوبی که دارد برای ساخت قطعات داخلی اتومبیل مورد استفاده قرار می‌گیرد. مواد پلاستیک PU و TPU به کار رفته در تولید این محافظ‌ها را به صورت دو لایه به کار گرفته است. در نتیجه این قاب‎ها، نسبت به سایر قاب‌های محافظ در برابر ضربه، خط و خش، سایش و سایر آسیب‌های معمول که به گوشی اپل Iphone 13 Pro وارد می‌شود، مقاومت بیشتری دارند. به دلیل طیف رنگ‌های دوگانه‌ای که در تولید این قاب استفاده شده است، کاربران در ابتدا با دیدن این قاب احساس می‌کنند جنسی شبیه به آهن دارد.از ظاهر خاص این قاب‌ها که بگذریم باید گفت با طراحی استاندارد این محافظان گوشی، محل قرارگیری دوربین، سنسور و سایر پورت‎های گوشی باز است و کاربران برای کار با این امکانات گوشی مشکلی نخواهند داشت. اما برای افزایش حس خشن این قاب روی کلیدهای گوشی با پوسته نازکی به صورت برجسته پوشیده شده است تا کاربران برای لمس کلیدها و کار با آن‌ها مشکلی نداشته باشند.یکی از مهمترین ویژگی های این قاب وجود گیره در پشت قاب است که شما میتوانید از گیره ای که به این قاب متصل است در موارد گوناگون استفاده کنید. برای نمونه: با قرار دادن انگشت دورن گیره ، گوشی کاملا در دست محکم می شود و احتمال افتادن گوشی از دست از بین میبرد. یا میتوانید آن را به حالت استند در بیاورید و به تماشای فیلم بپردازید. همچنین سری قاب های لوکسار مدل kikstand-100 دارای شبکه بندی داخلی برای اتقال حرارت به بیرون میباشند و از گرم شدن گوشی شما در بلند مدت جلوگیری خواهد کرد .

  راهنمای خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش سرامیکی رزلیانس مدل CMB-R مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 8A Pro

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کاور لوکسار مدل kikstand-100 مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 Pro


ویژگی و مشخصات کاور لوکسار مدل kikstand-100 مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 Pro

تصاویر برای کاور لوکسار مدل kikstand-100 مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 Pro

برچسب های لازم برای کاور لوکسار مدل kikstand-100 مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 Pro

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کاور لوکسار مدل kikstand-100 مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 Pro |
خرید اینترنتی کاور لوکسار مدل kikstand-100 مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 Pro |
مشخصات و قیمت کاور لوکسار مدل kikstand-100 مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 Pro |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کاور لوکسار مدل kikstand-100 مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 Pro رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول