راهنمای خرید اینترنتی کاور نیلکین مدل سوپر فراستد شیلد مناسب برای گوشی موبایل LG لئون H324

راهنمای  خرید اینترنتی کاور نیلکین مدل سوپر فراستد شیلد مناسب برای گوشی موبایل LG لئون H324دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کاور نیلکین مدل سوپر فراستد شیلد مناسب برای گوشی موبایل LG لئون H324 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کیف و کاور گوشی, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/کیف و کاور گوشی/

 

نقد و بررسی کاور نیلکین مدل سوپر فراستد شیلد مناسب برای گوشی موبایل LG لئون H324

محصول مورد نظر شما یعنی کاور نیلکین مدل سوپر فراستد شیلد مناسب برای گوشی موبایل LG لئون H324 در برند کیف و کاور گوشی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
بعد از تولید گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر، ضخامت کمتر و البته قیمت بیشتر، ابزار محافظت از آن‌ها هم کامل‌تر و تخصصی‌تر شد. به‌طوری‌که برای هر مدل خاص، کیف یا کاوری مخصوص همان مدل، ساخته شد. کیف، کاور و بامپر انواع رایج ابزار محافظت برای گوشی‌هاست.
منظور از کاور ها، محافظی است که قسمت پشت‌گوشی را پوشش می‌دهد و لبه‌های جانبی را در بر می‌گیرد. بدیهی است که در این محصولات، صفحه‌نمایش گوشی محافظت نمی‌شود. البته کاور هایی هستند که با داشتن لبه‌های برجسته، فاصله‌ای بین صفحه‌نمایش و سطوح تخت ایجاد می‌کنند تا وقتی‌که گوشی را به‌صورت پشت‌ورو بر روی سطحی قرار می‌دهید، از ایجاد خط و خش بر روی صفحه‌نمایش جلوگیری کند. جنس بیشتر کاور های موجود در بازار معمولا از سیلیکون(که به کاور های ژله‌ای معروف شده اند) و یا پلی کربنات است.
کاور های سری سوپر فراستد شیلد Nillkin بدنه‌ای از جنس پلی کربنات دارند. این کاور ها با دقت زیاد و تحت درجه حرارت بالا، توسط ماشین‌های مخصوصی قالب‌گیری شده‌اند. در هر دو طرف این کاور از تکنولوژی رنگ‌آمیزی بدون گرد اشعه UV مات استفاده‌شده است. این کار، لمس کاور را خوشایند و ظاهر آن را جذاب کرده است. برای نصب و درآوردن کاور نیاز به ابزاری نیست و به‌راحتی همچون پوششی، روی بدنه گوشی فیت می‌شود. صلبیت و دوام این کاور ها به حدی است که به‌راحتی نمی‌شکنند و آسیب نمی‌بینند. سطح کاور ضد لغزش، فرسایش، گردوخاک و اثرانگشت است و به‌راحتی تمیز می‌شود. شکاف‌ها، محل قرارگیری دکمه‌ها، حفره‌های دوربین، خروجی‌های صدا و شارژ، همگی بر اساس ابعاد و اندازه‌های گوشی لئون H324 طراحی‌شده‌اند.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل Lnz مناسب برای گوشی شیائومی Note 9/9s

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کاور نیلکین مدل سوپر فراستد شیلد مناسب برای گوشی موبایل LG لئون H324


ویژگی و مشخصات کاور نیلکین مدل سوپر فراستد شیلد مناسب برای گوشی موبایل LG لئون H324

تصاویر برای کاور نیلکین مدل سوپر فراستد شیلد مناسب برای گوشی موبایل LG لئون H324

برچسب های لازم برای کاور نیلکین مدل سوپر فراستد شیلد مناسب برای گوشی موبایل LG لئون H324

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کاور نیلکین مدل سوپر فراستد شیلد مناسب برای گوشی موبایل LG لئون H324 |
خرید اینترنتی کاور نیلکین مدل سوپر فراستد شیلد مناسب برای گوشی موبایل LG لئون H324 |
مشخصات و قیمت کاور نیلکین مدل سوپر فراستد شیلد مناسب برای گوشی موبایل LG لئون H324 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کاور نیلکین مدل سوپر فراستد شیلد مناسب برای گوشی موبایل LG لئون H324 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول