راهنمای خرید اینترنتی کاور کانواس مدل ۲ SUNRISE مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE

راهنمای  خرید اینترنتی کاور کانواس مدل ۲ SUNRISE مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 FEدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کاور کانواس مدل ۲ SUNRISE مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کیف و کاور گوشی, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/کیف و کاور گوشی/

 

نقد و بررسی کاور کانواس مدل ۲ SUNRISE مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE

محصول مورد نظر شما یعنی کاور کانواس مدل ۲ SUNRISE مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE در برند کیف و کاور گوشی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
بعد از تولید گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر، ضخامت کمتر و البته قیمت بیشتر، ابزار محافظت از آن‌ها هم کامل‌تر و تخصصی‌تر شده به‌طوری‌که برای هر مدل خاص، کیف یا کاوری مخصوص همان مدل، طراحی و ساخته شده است. کیف، کاور و بامپر انواع رایج ابزار محافظت برای گوشی‌هاست. منظور از کاور ها، محافظی است که قسمت پشت‌گوشی را پوشش می‌دهد و لبه‌های جانبی را در بر می‌گیرد. این قاب محافظ با ظاهری ساده و شفاف اصالت را به گوشی هدیه می کند. نمای پشت بی رنگ این قاب می تواند به گوشی، سبکی کلاسیک بدهد و زیبایی آن را حفظ کند.کاورهای کانواس سری ۲ SUNRISE از جمله قاب هایی با ضربه پذیری و مقاوت بالا در برابر ضربه و خط و خش می باشند .از ظاهر خاص کلاسیک و ساده این قاب‌ها که بگذریم باید گفت با طراحی استاندارد این محافظ گوشی، محل قرارگیری دوربین، سنسور و سایر پورت‎های گوشی باز و دارای برش هایی دقیق است و کاربران برای کار با این امکانات گوشی مشکلی نخواهند داشت همچنین با داشتن حجم و وزن کم، باعث افزایش سایز و وزن گوشی نمی شوداین کاور برای افرادی که ظاهر ساده را به قاب‌های محافظ پر زرق و برق ترجیح می‌دهند بسیار مناسب است .کاورهای سری SUNRISE 2 همانطور که از نامش پیداست دارای بدنه‌ای مستحکم و شفاف و بی رنگ ولی در عین حال منعطف و سبک می باشد. در ساخت آن‌ها از مرغوبترین جنس TPU استفاده شده است که قابلیت جذب ضربه را دارند و ضد خوردگی و لغزش هستند. بارز ترین ویژگی این محصول دارا بودن چهار پمپ در گوشه ها که همچون ایربگ خودرو هنگام تصادف باعث جلوگیری از صدمات احتمالی و دفع آن می گردد. دکمه‌های گوشی کاملا توسط کاور، پوشیده و محافظت می‌شوند که این سبب افزایش عمر و کارکرد آن‌ها می‌شود.این محصول با دارا بودن دانه های بسیار ریز و برجسته درون خود مانع ایجاد لکه و حباب، میان گوشی و قاب می شود .

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل sa2 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A12

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کاور کانواس مدل ۲ SUNRISE مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE


ویژگی و مشخصات کاور کانواس مدل ۲ SUNRISE مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE

جنس
TPU
ساختار
شفاف

تصاویر برای کاور کانواس مدل ۲ SUNRISE مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE

برچسب های لازم برای کاور کانواس مدل ۲ SUNRISE مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کاور کانواس مدل ۲ SUNRISE مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE |
خرید اینترنتی کاور کانواس مدل ۲ SUNRISE مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE |
مشخصات و قیمت کاور کانواس مدل ۲ SUNRISE مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کاور کانواس مدل ۲ SUNRISE مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش زیناس مدل آنتی شوک مناسب برای گوشی موبایل سونی اکسپریا Z3