راهنمای خرید اینترنتی کاور کینگ پاور مدل DF21 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22

راهنمای  خرید اینترنتی کاور کینگ پاور مدل DF21 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کاور کینگ پاور مدل DF21 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کیف و کاور گوشی, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/کیف و کاور گوشی/

 

نقد و بررسی کاور کینگ پاور مدل DF21 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22

محصول مورد نظر شما یعنی کاور کینگ پاور مدل DF21 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 در برند کیف و کاور گوشی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سری قاب‌های کینگ پاور مدل DF21 ویژه افرادی با روحیه هیجانی و پر از شور و شعف طراحی شده است. چرا که طراحی ظاهری این قاب در اولین نگاه فرد را به یاد شخصیت مهار نشده جوانان می‌اندازد. این قاب‌ها با ظاهر خشن خود، گوشی را به مردانی سرسخت شبیه می‌کنند. قاب‌ محافظ کینگ پاور مدل DF21 از مواد PU و TPU تولیده شده‌اند. این نوع پلاستیک به دلیل دوام بسیار خوبی که دارد برای ساخت قطعات داخلی اتومبیل مورد استفاده قرار می‌گیرد. مواد پلاستیک PU و TPU به کار رفته در تولید این محافظ‌ها را به صورت دو لایه به کار گرفته است. در نتیجه این قاب‎ها، نسبت به سایر قاب‌های محافظ در برابر ضربه، خط و خش، سایش و سایر آسیب‌های معمول که به گوشی Galaxy A12 وارد می‌شود، مقاومت بیشتری دارند. به دلیل طیف رنگ‌های دوگانه‌ای که در تولید این قاب استفاده شده است، کاربران در ابتدا با دیدن این قاب احساس می‌کنند جنسی شبیه به آهن دارد.از ظاهر خاص این قاب‌ها که بگذریم باید گفت با طراحی استاندارد این محافظان گوشی، محل قرارگیری دوربین، سنسور و سایر پورت‎های گوشی باز است و کاربران برای کار با این امکانات گوشی مشکلی نخواهند داشت. اما برای افزایش حس خشن این قاب روی کلیدهای گوشی با پوسته نازکی به صورت برجسته پوشیده شده است تا کاربران برای لمس کلیدها و کار با آن‌ها مشکلی نداشته باشند.یکی از مهمترین ویژگی های این قاب وجود حلقه نگهدارنده در پشت قاب است که تلفیقی از چرخش ۳۶۰ درجه و ۱۸۰ درجه را در اختیار شما قرار می دهد ؛ شما میتوانید از حلقه ای که به این قاب متصل است در موارد گوناگون استفاده کنید. برای نمونه: با قرار دادن انگشت دورن حلقه، گوشی کاملا در دست محکم می شود و احتمال افتادن گوشی از دست از بین میبرد. یا میتوانید با چرخاندن حلقه کاور را به حالت استند در بیاورید و به تماشای فیلم بپردازید. همچنین این حلقه نگهدارنده باداشتن حالت آهن ربایی می تواند به خوبی روی هولدرهای آهنربایی داخل خودرو بچسبد و دیگر نیازی به استفاده از برچسبهای آهن ربایی مجزا نخواهید داشت.

  راهنمای خرید اینترنتی محافظ لنز دوربین گلس استار مدل PLX مناسب برای گوشی موبایل نوکیا 3.2

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کاور کینگ پاور مدل DF21 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22


ویژگی و مشخصات کاور کینگ پاور مدل DF21 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22

تصاویر برای کاور کینگ پاور مدل DF21 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22

برچسب های لازم برای کاور کینگ پاور مدل DF21 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کاور کینگ پاور مدل DF21 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 |
خرید اینترنتی کاور کینگ پاور مدل DF21 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 |
مشخصات و قیمت کاور کینگ پاور مدل DF21 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کاور کینگ پاور مدل DF21 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول