راهنمای خرید اینترنتی کتاب اتحادیه‌ های کارگری و خودکامگی در ایران اثر حبیب لاجوردی نشر نو

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب اتحادیه‌ های کارگری و خودکامگی در ایران اثر حبیب لاجوردی نشر نودیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب اتحادیه‌ های کارگری و خودکامگی در ایران اثر حبیب لاجوردی نشر نو توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب علوم اجتماعی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب علوم اجتماعی/

 

نقد و بررسی کتاب اتحادیه‌ های کارگری و خودکامگی در ایران اثر حبیب لاجوردی نشر نو

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب اتحادیه‌ های کارگری و خودکامگی در ایران اثر حبیب لاجوردی نشر نو در برند کتاب علوم اجتماعی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ایران سال ۱۳۵۷ از بسیاری جهات با ایران نیم‌قرن پیش از آن تفاوت‌های آشکار داشت. طی نیم قرن تحولات اقتصادی و اجتماعی عمده‌ای، به‌ویژه در شهرها، پدید آمد. از آن جمله می‌توان نیرومند شدن دولت مرکزی، ایجاد نظام آموزشی که به میلیون‌ها کودک سواد آموخت، وضع قوانین برای اعتلای حقوق زنان، احداث جاده‌ها و کارخانه‌ها و پیشبرد مدرنیزاسیون را نام برد. در مجموع، از دهۀ ۱۳۰۰ به بعد ایران به دستاوردهای اقتصادی و اجتماعی چشمگیری نائل آمد. با این همه وقتی به ضلع سوم مثلث توسعه، یعنی ضلع سیاسی آن، می‌نگریم وضع را کاملاً دیگرگونه می‌یابیم. زیرا پس از ده‌ها سال توسعۀ اقتصادی و اجتماعی نه تنها «بلوغ سیاسی» پدیدار نگشت بلکه آن تجربۀ سیاسی هم که دستاورد انقلاب مشروطۀ سال ۱۲۸۵ بود و تا اواسط دهۀ ۱۳۰۰ استمرار نامنظمی داشت در دورۀ حکومت رضاشاه کمابیش از دست رفت.
هدف کتاب «اتحادیه‌های کارگری و خودکامگی در ایران» بررسی فراز و نشیب توسعۀ سیاسی ایران است از راه نگرش بر یک جنبه از رشد سیاسی، یعنی پیدایش اتحادیه‌های کارگری از سال ۱۲۸۵ تا سال ۱۳۴۲؛ زیرا اتحادیه‌های کارگری ابزار مناسبی برای سنجش توسعۀ سیاسی به‌شمار می‌آید. در دوره‌های برخورداری از آزادی‌های سیاسی، اتحادیه‌های کارگری نخستین نهادهایی بود که در صحنۀ سیاسی ایران ایران پدیدار می‌شد و هر زمان که اختناق سیاسی دوباره مسلط می‌گشت نخست اتحادیه‌های کارگری سرکوب می‌شد و سپس نوبت سرکوب مطبوعات و قوۀ مقننه و احزاب سیاسی و جمعیت‌های صنفی و قوۀ قضائیه و سایر مراکز مستقل قدرت فرا می‌رسید.
سالیان دراز کارگران ایران، و بلکه بتوان گفت بیشتر کسانی که آگاهی سیاسی داشتند، در بردباری و مدارا با اوضاع سیاسی ظرفیتی معقول از خود نشان دادند. ولی پس از دوره‌ای نه‌چندان طولانی، به دولت مشروطه و انتخابات پارلمانی و وعده‌های هیأت حاکمه و دوستی ایالات متحد و بریتانیای کبیر بدبین شدند. این بررسی جنبش کارگری در ایران کم و بیش روشن خواهد کرد چرا گروه‌هایی از کارگران ایرانی نیز در برابر حکومت سابق و دموکراسی غربی و غرب به‌پا خاستند.

  راهنمای خرید اینترنتی تی شرت آستین کوتاه مردانه مدل عاشقانه دونفره set122

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب اتحادیه‌ های کارگری و خودکامگی در ایران اثر حبیب لاجوردی نشر نو


ویژگی و مشخصات کتاب اتحادیه‌ های کارگری و خودکامگی در ایران اثر حبیب لاجوردی نشر نو

تصاویر برای کتاب اتحادیه‌ های کارگری و خودکامگی در ایران اثر حبیب لاجوردی نشر نو

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب اتحادیه‌ های کارگری و خودکامگی در ایران اثر حبیب لاجوردی نشر نو
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب اتحادیه‌ های کارگری و خودکامگی در ایران اثر حبیب لاجوردی نشر نو

برچسب های لازم برای کتاب اتحادیه‌ های کارگری و خودکامگی در ایران اثر حبیب لاجوردی نشر نو

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب اتحادیه‌ های کارگری و خودکامگی در ایران اثر حبیب لاجوردی نشر نو |
خرید اینترنتی کتاب اتحادیه‌ های کارگری و خودکامگی در ایران اثر حبیب لاجوردی نشر نو |
مشخصات و قیمت کتاب اتحادیه‌ های کارگری و خودکامگی در ایران اثر حبیب لاجوردی نشر نو |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب اتحادیه‌ های کارگری و خودکامگی در ایران اثر حبیب لاجوردی نشر نو رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول