راهنمای خرید اینترنتی کتاب از صفر به یک اثر پیتر تیل و بلیک مسترز انتشارات کهکشان علم

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب از صفر به یک اثر پیتر تیل و بلیک مسترز انتشارات کهکشان علمدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب از صفر به یک اثر پیتر تیل و بلیک مسترز انتشارات کهکشان علم توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب فلسفه و روانشناسی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب فلسفه و روانشناسی/

 

نقد و بررسی کتاب از صفر به یک اثر پیتر تیل و بلیک مسترز انتشارات کهکشان علم

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب از صفر به یک اثر پیتر تیل و بلیک مسترز انتشارات کهکشان علم در برند کتاب فلسفه و روانشناسی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
صفر به یک اثر پیتر تیل نویسنده و فعال سیاسی است که در سال ۱۹۶۷ در آلمان به دنیا آمد و در نوجوانی به همراه خانواده اش به امریکا مهاجرت کرد. او که در دانشگاه فلسفه خواند و بعد حقوق را به عنوان رشته خود انتخاب کرد یکی از مؤسسین پی پال و پالانتیر و همچنین نخستین سرمایه گذار حرفه ای در فیسبوک است و پس از تدریس درس استارتاپ در سال ۲۰۱۲ میلادی در دانشگاه استنفورد اقدام به نگارش این اثر ماندگار در عرصه کارآفرینی و کسب و کار نمود. این اثر که از زمان انتشار همواره در زمره پرفروش ترین کتاب های حوزه کارآفرینی و استارتاپ ها بوده است هم یک کتاب در زمینه بازرگانی به شمار می رود و هم یک بیانیه سیاسی است. به زعم تیل، خلق یک شرکت موفق به معنای رفتن از صفر به یک است، یعنی از هیچ به چیزی. پیشرفت عمودی دشوار است زیرا مستلزم انجام کاری است که تا به حال انجام نشده است. از نگاه او انحصار و تمایز، کلید موفقیت هر کسب و کاری است. او ایجاد تمایز را راهی بهتر برای موفقیت کسب و کار می داند تا رقابت. رقابت برای هیچ کس مزیتی به دنبال ندارد؛ هر چه بیشتر رقابت کنیم، کمتر به دست می آوریم. اما تمایز ارزش خلق می کند چرا که شرکت ها می توانند بابت محصولات و خدمات مطلوب تری که در جای دیگری یافت نمی شوند پول بیشتری از مشتریان طلب کنند. انحصارگرایان خلاق با افزودن مقوله های کاملاً جدید فراوانی، گزینه های بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می دهند. موفقیت شرکت های موفق به اندازه انجام کارهایی است که دیگران قادر به انجام شان نیستند. پیتر تیل چهار ویژگی را برای همه انحصارها برمی شمرد: فناوری اختصاصی، اثرات شبکه ای، صرفه جویی های تولید انبوه و برندگذاری. او کسب و کارهایی که این چهار ویژگی را ندارند به رستوران های خانوادگی تشبیه می کند. تیل رستوران را یک کسب و کار رقابتی اما فاقد تمایز می داند و آن را با گوگل که انحصار دارد مقایسه می کند. انحصارگرایان می توانند به چیزی فراتر از تولید پول بیندیشند اما غیرانحصارگرایان خیر. تیل توصیه های سودمندی درباره تبدیل شدن به انحصار ارائه می کند. او بهترین نقطه شروع را جایی می داند که هیچ رقیبی وجود ندارد یا تعداد رقبا در آن بسیار اندک است. مادامی که شرکت مزایای فناوری اختصاصی و اثرات شبکه ای را دارد می تواند پیشرفت کند.

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب خلق سازمان كارآفرين اثر راجر كارترايت نشر دنیای اقتصاد

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب از صفر به یک اثر پیتر تیل و بلیک مسترز انتشارات کهکشان علم


ویژگی و مشخصات کتاب از صفر به یک اثر پیتر تیل و بلیک مسترز انتشارات کهکشان علم

تصاویر برای کتاب از صفر به یک اثر پیتر تیل و بلیک مسترز انتشارات کهکشان علم

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب از صفر به یک اثر پیتر تیل و بلیک مسترز انتشارات کهکشان علم

برچسب های لازم برای کتاب از صفر به یک اثر پیتر تیل و بلیک مسترز انتشارات کهکشان علم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب از صفر به یک اثر پیتر تیل و بلیک مسترز انتشارات کهکشان علم |
خرید اینترنتی کتاب از صفر به یک اثر پیتر تیل و بلیک مسترز انتشارات کهکشان علم |
مشخصات و قیمت کتاب از صفر به یک اثر پیتر تیل و بلیک مسترز انتشارات کهکشان علم |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب از صفر به یک اثر پیتر تیل و بلیک مسترز انتشارات کهکشان علم رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول