راهنمای خرید اینترنتی کتاب اعتیاد به اینترنت از دیدگاه روانشناسی اثر فاطمه علوی اصیل انتشارات آوای نور

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب اعتیاد به اینترنت از دیدگاه روانشناسی اثر فاطمه علوی اصیل انتشارات آوای نوردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب اعتیاد به اینترنت از دیدگاه روانشناسی اثر فاطمه علوی اصیل انتشارات آوای نور توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

نقد و بررسی کتاب اعتیاد به اینترنت از دیدگاه روانشناسی اثر فاطمه علوی اصیل انتشارات آوای نور

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب اعتیاد به اینترنت از دیدگاه روانشناسی اثر فاطمه علوی اصیل انتشارات آوای نور در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
در این کتاب سعی بر این است که مباحث مربوط به اینترنت و عواملی که زمینه ساز وابستگی به اینترنت است برای مخاطبین توضیح داده شود و ضمن آسیب شناسی اعتیاد به اینترنت، راه‏های پیشگیری و درمان نیز بصورت اجمال آورده شود. در این کتاب برای داشتن قضاوت واقع بینانه، یکسو نگری کنار گذاشته شده و تمام پژوهش‏های انجام شده در مورد پدیده ی اعتیاد به اینترنت، بازگو شده است.
دنیای اینترنت خاصیت عجیبی دارد.کاربران، خالق شخصیت مجازی خویش هستند و قوانین و مقررات را بر اساس آنچه که مطلوب است جورچینی می‏کنند. عامل مزاحم بزودی حذف می‏شود و دنیای مجازی شخص بر اساس آنچه که باید باشد رخ می‏دهد و فرد مشعوف و راضی خواهد شد. ولی در دنیای واقعی گاهی زمان، از زیر پا سر می‏خورد و ما احساس درماندگی و ناکامی می کنیم و این باعث نگرانی و دلشوره و آن باعث خرسندی و شادی می‏شود. دنیای مجازی مفرّی برای یک تنفس عمیق و چاهی برای فریادهای روانی است. تفریح یک کاربر وابسته به اینترنت، سیر در دشت و کوه نیست بلکه مناسب تر از آن، گشت و گذار اینترنتی با “گوگل اِرتس” و گفتگو و تعامل بی حدّ و حصر با دوستان خود از طریق نرم افزارهای گفتگو است؛ چرا که از نظر روانی این ارضاء کننده تر به نظر می¬رسد. گویا فقط دوستان مجازی هستندکه توانایی¬های درون او را می شناسند و قدر و منزلت او را می دانند و این باعث احساس امنیت فرد در بودن با دوستان می‏شود.
در اینترنت فرد، خالق شخصیت مجازی خویش است و طبق این اثر جدید، در بین دوستان پذیرفته شده است. لذا تمام همّ و تلاش خویش را برای حفظ این شخصیت و برآورده کردن انتظارات دوستانش، خواهد کرد. این انگیزش درونی، پایه ی تمام توجیهات خواهد بود و حقیقت این است که او به اینترنت وابسته و دلبسته شده و این را به دیگران هم ربط می‏دهد. مثلاً هنگامی که آفلاین است تصور می‏کند کسی در حالت آنلاین منتظر اوست، کسی برایش پیغام و یا کامنتی گذاشته و شدیداً منتظر جواب وی است. هر بار که فرد به این وابستگی پی می¬برد، احساس خطر می¬کند و بخاطر صرف نیروگذاری روانی زیاد، نتیجه کار خود را مثبت ارزیابی می کند و این امر مانع درک حقیقتی بزرگ می¬شود که درگیر آن شده است

  راهنمای خرید اینترنتی دفتر مشق 60 برگ طرح جوکر کد f163

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب اعتیاد به اینترنت از دیدگاه روانشناسی اثر فاطمه علوی اصیل انتشارات آوای نور


ویژگی و مشخصات کتاب اعتیاد به اینترنت از دیدگاه روانشناسی اثر فاطمه علوی اصیل انتشارات آوای نور

تصاویر برای کتاب اعتیاد به اینترنت از دیدگاه روانشناسی اثر فاطمه علوی اصیل انتشارات آوای نور

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب اعتیاد به اینترنت از دیدگاه روانشناسی اثر فاطمه علوی اصیل انتشارات آوای نور

برچسب های لازم برای کتاب اعتیاد به اینترنت از دیدگاه روانشناسی اثر فاطمه علوی اصیل انتشارات آوای نور

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب اعتیاد به اینترنت از دیدگاه روانشناسی اثر فاطمه علوی اصیل انتشارات آوای نور |
خرید اینترنتی کتاب اعتیاد به اینترنت از دیدگاه روانشناسی اثر فاطمه علوی اصیل انتشارات آوای نور |
مشخصات و قیمت کتاب اعتیاد به اینترنت از دیدگاه روانشناسی اثر فاطمه علوی اصیل انتشارات آوای نور |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب اعتیاد به اینترنت از دیدگاه روانشناسی اثر فاطمه علوی اصیل انتشارات آوای نور رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول