راهنمای خرید اینترنتی کتاب خاطرات یک فعال دانشجویی اثر عباس اژدرالدینی نشر مانیان

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب خاطرات یک فعال دانشجویی اثر عباس اژدرالدینی نشر مانیاندیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب خاطرات یک فعال دانشجویی اثر عباس اژدرالدینی نشر مانیان توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

نقد و بررسی کتاب خاطرات یک فعال دانشجویی اثر عباس اژدرالدینی نشر مانیان

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب خاطرات یک فعال دانشجویی اثر عباس اژدرالدینی نشر مانیان در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
عباس اژدرالدینی در کتاب خاطرات یک فعال دانشجویی دید تازه‌ای نسبت به تشکل‌ها و فعالیت‌های دانشجویان در کارهایی به غیر از مطالعات درسی و دلیل چنین فعالیت‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.
دانشجویی که به دانشگاه آمده و هدفش این است که تا مقطع دکتری تخت گاز برود، چرا و چگونه بر اثر واکنش در برابر وضعیتی که اکثر دانشجویان در برابرش سکوت می‌کنند و به کار خود مشغول می‌مانند، در بین راه مسیرش تغییر می‌یابد و سرنوشتش به طور کل عوض می‌شود. قسمت مهمی از هدف نگارش این کتاب، آشنایی با خصایص اخلاقی و مصائب فعالان دانشجویی است. این کتاب خاطرات یک فعال کوچک دانشجویی از تشویق‌ها، تنبیه‌ها، سختی‌ها، بیم‌ها و امیدهایی است که نویسنده آن‌ها را تجربه کرده است.
در بخشی از کتاب خاطرات یک فعال دانشجویی می‌خوانیم:
اطلاع داشتم که جلسات کمیته انضباطی در دانشگاه ما شنبه‌ها برگزار می‌شود. منشی ایشان گفتند که ما خودمان شما را مطلع خواهیم کرد. شنبه اول خبری نشد. شنبه بعد به دفتر معاونت دانشجویی – فرهنگی رفتم و پرسیدم که کی قرار است جلسه کمیته انضباطی من تشکیل شود؟ منشی جواب داد که الان در حال انجام است. جالب بود. حتی به من اطلاع نداده بودند که از خودم دفاع کنم.
به داخل جلسه راهنمایی شدم. مطابق صحبت‌های انجام شده، انتظار داشتم آقای م. م هوایم را داشته باشد، ولی مدام با پرسیدن سؤالاتی با لحن تند یا طعنه‌آمیز، به من حمله می‌کرد. کمی گیج شده بودم. اول تصور کردم قصد دارد در ظاهر خود را طوری نشان دهد که مشخص نباشد ما با هم رابطه خوبی داریم. ولی بعد تردید کردم که نکند رودست خورده باشم ولی چون از چیزی مطمئن نبودم، عادی رفتار کردم.
حکم کمیته انضباطی در حضور خود ما صادر نمی‌شد و چند روز بعد طی نامه‌ای کتباً به دست ما می‌رسید. مجازات تعیین شده برایم «توبیخ کتبی با درج در پرونده» بود. شنیده بودم این حکم می‌تواند برای استخدام شدن، مشکل ایجاد کند. این حکم فقط یک بند با مجازات «تعلیق از تحصیل در دانشگاه» فاصله داشت.
به دفتر او رفتم و گفتم مگر قرار نبود که حکم من «تذکر شفاهی بدون درج در پرونده» باشد؟ اینطور توجیه کرد که مهم نیست. شما تقاضای تجدید نظر کن. من در کمیته تجدید نظر، حکم شما را معلق می‌کنم. بدین ترتیب در صورتی که تا پایان تحصیل، جرمی مرتکب نشوی، این حکم خودبخود امحا می‌شود.

  راهنمای خرید اینترنتی لاک ناخن گلویک شماره GL 64

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب خاطرات یک فعال دانشجویی اثر عباس اژدرالدینی نشر مانیان


ویژگی و مشخصات کتاب خاطرات یک فعال دانشجویی اثر عباس اژدرالدینی نشر مانیان

تصاویر برای کتاب خاطرات یک فعال دانشجویی اثر عباس اژدرالدینی نشر مانیان

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب خاطرات یک فعال دانشجویی اثر عباس اژدرالدینی نشر مانیان

برچسب های لازم برای کتاب خاطرات یک فعال دانشجویی اثر عباس اژدرالدینی نشر مانیان

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب خاطرات یک فعال دانشجویی اثر عباس اژدرالدینی نشر مانیان |
خرید اینترنتی کتاب خاطرات یک فعال دانشجویی اثر عباس اژدرالدینی نشر مانیان |
مشخصات و قیمت کتاب خاطرات یک فعال دانشجویی اثر عباس اژدرالدینی نشر مانیان |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب خاطرات یک فعال دانشجویی اثر عباس اژدرالدینی نشر مانیان رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول