راهنمای خرید اینترنتی کتاب شرح الرساله القشیریه گیسو دراز  اثر سید محمد حسینی انتشارات سخن

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب شرح الرساله القشیریه گیسو دراز  اثر سید محمد حسینی انتشارات سخندیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب شرح الرساله القشیریه گیسو دراز  اثر سید محمد حسینی انتشارات سخن توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

نقد و بررسی کتاب شرح الرساله القشیریه گیسو دراز  اثر سید محمد حسینی انتشارات سخن

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب شرح الرساله القشیریه گیسو دراز  اثر سید محمد حسینی انتشارات سخن در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ابوالقاسم قشیری یکی از پرکارترین نویسندگان حوزۀ تصوف در سدۀ پنجم محسوب می‌شود. مشهورترین کتاب او «الرساله القشیریه» به زبان عربی است. این کتاب در ۵۵ باب سامان یافته و موضوعاتی مانند اعتقادات صوفیه، ذکر مشایخ طریقت، مراحل سیروسلوک و احوال و مقامات اهل تصوف را در بر دارد. الرساله از همان زمان حیات مؤلف در زمرۀ مهم‌ترین منابع صوفیه قرار گرفت و نویسندگان دوره‌های بعد، از آن بهره‌ها بردند. اهمیت این رسالۀ ارزشمند، یکی از صوفیان سدۀ نهم به‌نام «سید محمد حسینی چشتی» مشهور به «گیسودراز» را بر آن داشت تا شرحی به زبان فارسی بر آن بنویسد. خواننده در شرح الرساله با دو چهره از گیسودراز مواجه است؛ هنگامی که گیسودراز در مقام یک شارح سخن گفته، از تکرار مطالب و اطاله کلام دوری کرده است، زیرا معمولاً ترجمه سخن قشیری که به‌خوبی از عهده آن برآمده، در انتقال مقصود کفایت کرده است. نقش دیگر گیسودراز در این متن، منتقدبودن است. نگاه انتقادی او به الرساله موجب شده تا هرجا لازم بوده بعد از ترجمه به نقد اقوال قشیری و دیگر مشایخ بپردازد؛ به عبارت دیگر، گیسودراز، الرساله را مانند مریدی که به خود اجازه اظهارنظر در برابر پیر را نمی­دهد، شرح نکرده، بلکه شیوه­ای محققانه و منتقدانه در پیش گرفته است.

  راهنمای خرید اینترنتی حوله دستی هنر کد 117 سایز 30x30 سانتی متر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب شرح الرساله القشیریه گیسو دراز  اثر سید محمد حسینی انتشارات سخن


ویژگی و مشخصات کتاب شرح الرساله القشیریه گیسو دراز  اثر سید محمد حسینی انتشارات سخن

تصاویر برای کتاب شرح الرساله القشیریه گیسو دراز  اثر سید محمد حسینی انتشارات سخن

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب شرح الرساله القشیریه گیسو دراز  اثر سید محمد حسینی انتشارات سخن

برچسب های لازم برای کتاب شرح الرساله القشیریه گیسو دراز  اثر سید محمد حسینی انتشارات سخن

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب شرح الرساله القشیریه گیسو دراز  اثر سید محمد حسینی انتشارات سخن |
خرید اینترنتی کتاب شرح الرساله القشیریه گیسو دراز  اثر سید محمد حسینی انتشارات سخن |
مشخصات و قیمت کتاب شرح الرساله القشیریه گیسو دراز  اثر سید محمد حسینی انتشارات سخن |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب شرح الرساله القشیریه گیسو دراز  اثر سید محمد حسینی انتشارات سخن رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول