راهنمای خرید اینترنتی کتاب شهادت طلبان جلد دوم اثر حمید داودآبادی انتشارات شهید کاظمی

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب شهادت طلبان جلد دوم اثر حمید داودآبادی انتشارات شهید کاظمیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب شهادت طلبان جلد دوم اثر حمید داودآبادی انتشارات شهید کاظمی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

نقد و بررسی کتاب شهادت طلبان جلد دوم اثر حمید داودآبادی انتشارات شهید کاظمی

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب شهادت طلبان جلد دوم اثر حمید داودآبادی انتشارات شهید کاظمی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کتاب شهادت طلبان نوشته حمید داودآبادی جلد دوم از مجموعه شهادت طلبان است و به بررسی تاریخچه عملیات شهادت طلبانه در لبنان در خلال سال‌های جنگ داخلی آن می‌گوید.
مجموعه شهادت طلبان نگاهی همه جانبه به تاریخچه علمیات شهادت طلبانه مختلفی دارد که در طی سال‌های مختلف در کشورهایی مانند لبنان و فلسطین، اجرا شده است؛ کشورهایی که همواره با جنگ داخلی درگیر بوده‌اند.
علاه بر این، این مجموعه به زندگی شهدایی می‌پردازد که در راه آزادی و آزادگی، جان خود را فدا کردند و نامشان را در تاریخ کشورشان ماندگار کردند.
برائت‌جویی اسرائیل
اسرائیل طی بیانیه‌ای، فالانژیست‌های لبنان را به ارتکاب جنایت در اردوگاه‌های فلسطینی متهم کرد. در این بیانیه که از سوی ژنرال رافائل ایتان، رئیس ستاد ارتش ‌اسرائیل به‌مناسبت روز غفران خطاب به سربازانش منتشر شد، آمده است: «نیروهای کتائب به‌نیت پاک‌سازی اردوگاه‌های فلسطینی از نیروهای تروریست، وارد آن‌جا شدند و بدون تفاوت قائل شدن بین زنان و مردان، پیران و کودکان، به وحشیانه‌ترین شکل ممکن بی‌گناهان را قتل‌عام کردند و این کار از بزرگ‌ترین جرائم ضدبشری است. ارتش ‌اسرائیل به‌محض اطلاع از کشتار افراد بی‌گناه، نسبت به جلوگیری از ادامه کشتار اقدام کرد.»
مجله‌ تایم در روز ۲۱ فوریه ۱۹۸۳ در روایتی اشاره کرده بود که شارون با خانواده‌ی جُمَیِّل درخصوص نیاز به انتقام‌گیری فالانژیست‌ها از ترور بشیر جمیل مذاکراتی داشته است. درپی انتشار این مطلب، شارون در دادگاه‌های آمریکا و اسرائیل دعوی خسارت ۵۰ میلیون دلاری به‌جهت افترای وارد شده را اقامه کرد که هیئت ‌منصفه مقاله را نادرست و افتراآمیز تشخیص داد. با این وصف، تایم دعوا را در دیوان‌عالی آمریکا به‌سود خود پایان داد، زیرا شارون نتوانست سوء‌نیت نویسندگان مجله را آن‌چنان که به‌موجب قانون افترای ایالات متحده لازم بود، اثبات کند.

  راهنمای خرید اینترنتی سینی کد ew32

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب شهادت طلبان جلد دوم اثر حمید داودآبادی انتشارات شهید کاظمی


ویژگی و مشخصات کتاب شهادت طلبان جلد دوم اثر حمید داودآبادی انتشارات شهید کاظمی

تصاویر برای کتاب شهادت طلبان جلد دوم اثر حمید داودآبادی انتشارات شهید کاظمی

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب شهادت طلبان جلد دوم اثر حمید داودآبادی انتشارات شهید کاظمی

برچسب های لازم برای کتاب شهادت طلبان جلد دوم اثر حمید داودآبادی انتشارات شهید کاظمی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب شهادت طلبان جلد دوم اثر حمید داودآبادی انتشارات شهید کاظمی |
خرید اینترنتی کتاب شهادت طلبان جلد دوم اثر حمید داودآبادی انتشارات شهید کاظمی |
مشخصات و قیمت کتاب شهادت طلبان جلد دوم اثر حمید داودآبادی انتشارات شهید کاظمی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب شهادت طلبان جلد دوم اثر حمید داودآبادی انتشارات شهید کاظمی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول