راهنمای خرید اینترنتی کتاب گام هایی به سوی موفقیت اثر آنتونی رابینز انتشارات زرین

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب گام هایی به سوی موفقیت اثر آنتونی رابینز انتشارات زریندیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب گام هایی به سوی موفقیت اثر آنتونی رابینز انتشارات زرین توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب هنر و سرگرمی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب هنر و سرگرمی/

 

نقد و بررسی کتاب گام هایی به سوی موفقیت اثر آنتونی رابینز انتشارات زرین

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب گام هایی به سوی موفقیت اثر آنتونی رابینز انتشارات زرین در برند کتاب هنر و سرگرمی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کتاب «گام هایی به سوی موفقیت» نوشته‌ی «آنتونی رابینز» و ترجمه‌ی «سوسن افشار» است. نکته اساسی این نوشتار را ارایه ۳۶۵ نکته برای تمام روزهای سال است. موضوع کتاب به این صورت است: «هر نکته این نوشتار پیشنهادی ا‌ست که ممکن است در مواجهه با مشکلات و مسایل افراد گوناگون پاسخگو باشد. یکی از ویژگی‌های اساسی این نوشتار، تفکر جهانی «آنتونی‌ رابینز» است که در سمینارهای مختلف در سراسر جهان انتشار داده است. برخی از مطالب این نوشتار شامل رویاهای سرنوشت‌ساز: تصمیم‌گیری و تعیین هدف، چگونه به چیزهایی که واقعا می‌خواهیم برسیم: درد، شادی و حالت‌های ذهن، قدرت خلق، قدرت تخریب: باورها، سوال کنید تا به پاسخ برسید: سوال، مهارت تغییر را یاد بگیرید، قطب نمای شخصی شما: ارزش‌ها و قوانین، آخرین هدف: کمک به دیگران، است.» در قسمتی از کتاب می‌خوانیم: «تغییر تمرکز ذهنی تنها یکی از راه‌های وضعیت روحی ‌است. یک راه سریع‌تر و مطمئن‌تر، تمرکز روی بدن یا فیزیولوژی است. برای مثال، اکثر مردم هنگامی ‌که احساس خوبی ندارند، پرخوری می‌کنند و سیگار می‌کشند یا از مواد مخدر استفاده می‌کنند. احساسی که در هر لحظه دارید به فیزیولوژی شما مربوط می‌شود.

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب زنانی که با گرگ ها می دوند اثر کلاریسا پنیکولا استس انتشارات شیرمحمدی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب گام هایی به سوی موفقیت اثر آنتونی رابینز انتشارات زرین


ویژگی و مشخصات کتاب گام هایی به سوی موفقیت اثر آنتونی رابینز انتشارات زرین

تصاویر برای کتاب گام هایی به سوی موفقیت اثر آنتونی رابینز انتشارات زرین

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب گام هایی به سوی موفقیت اثر آنتونی رابینز انتشارات زرین

برچسب های لازم برای کتاب گام هایی به سوی موفقیت اثر آنتونی رابینز انتشارات زرین

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب گام هایی به سوی موفقیت اثر آنتونی رابینز انتشارات زرین |
خرید اینترنتی کتاب گام هایی به سوی موفقیت اثر آنتونی رابینز انتشارات زرین |
مشخصات و قیمت کتاب گام هایی به سوی موفقیت اثر آنتونی رابینز انتشارات زرین |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب گام هایی به سوی موفقیت اثر آنتونی رابینز انتشارات زرین رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول