راهنمای خرید اینترنتی کتاب American Family and Friends 1 second Edition اثر Naomi Simmons انتشارات رهنما

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب American Family and Friends 1 second Edition اثر Naomi Simmons انتشارات رهنمادیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب American Family and Friends 1 second Edition اثر Naomi Simmons انتشارات رهنما توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب چاپی غیر فارسی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب چاپی غیر فارسی/

 

نقد و بررسی کتاب American Family and Friends 1 second Edition اثر Naomi Simmons انتشارات رهنما

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب American Family and Friends 1 second Edition اثر Naomi Simmons انتشارات رهنما در برند کتاب چاپی غیر فارسی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
در سرتاسر دنیا، از آنجایی که شمار تنوع کتاب های درسی برای کودکان، روزانه در حال افزایش است، سخت است که آن ها را از یکدیگر تمییز دهیم و یک یا چند کتاب درسی را برای تدریس انتخاب کنیم. هر کتاب درسی برای کودکان، از لحاظ آموزش دادن کلمات، جملات و عبارات کلیدی را که کودکان احساس میکنند برای صحبت کردن و نوشتن در محیط هایی مانند: مدرسه، خانواده و جامعه نیاز دارند آموزش داده است.
کتاب American Family and Friends شامل ۱۵ درس است که هر درس میکوشد کودکان را با محیط پیرامونشان آشنا کند و آن ها را با حیوانات، رنگ ها، اعداد، غذاها، نوشیدنی ها و…آشنا کند. در ابتدای هر درس، ابتدا یک موضوع خاصی داده شده است که شامل متن ها و لغات متنوع زیادی میشود. در بخش دوم، یک مبحث گرامری خاص آموزش داده شده است. در بخش سوم، فونیکس، الفبا، صداها و نحوه‌ی تلفظ آنها به صورت بسیار ساده آموزش داده شده است. در بخش چهارم، مهارت های داستان خوانی، شناسایی اشیاء در محیط اطراف و شناسایی چیزهای مهم و پاسخ گویی به پرسش های درباره آنها.
این سری کتاب های درسی در دو سیستم و لهجه British and American تنظیم شده است. و از سطح Starter شروع و با سطح ۶ تمام میشود. کتاب های مکمل تحت عنوان Oxford Primary Skills شامل مهارت های Reading and Writing میشود که از همان ابتدا کلمات و جمله نویسی را تا پاراگراف نویسی آموزش میدهد و شامل ۶ سری است.

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب 101 نکته اساسی در پرورش بونسای اثر جمعی از نویسندگان انتشارات دانشگاه گیلان

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب American Family and Friends 1 second Edition اثر Naomi Simmons انتشارات رهنما


ویژگی و مشخصات کتاب American Family and Friends 1 second Edition اثر Naomi Simmons انتشارات رهنما

تصاویر برای کتاب American Family and Friends 1 second Edition اثر Naomi Simmons انتشارات رهنما

برچسب های لازم برای کتاب American Family and Friends 1 second Edition اثر Naomi Simmons انتشارات رهنما

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب American Family and Friends 1 second Edition اثر Naomi Simmons انتشارات رهنما |
خرید اینترنتی کتاب American Family and Friends 1 second Edition اثر Naomi Simmons انتشارات رهنما |
مشخصات و قیمت کتاب American Family and Friends 1 second Edition اثر Naomi Simmons انتشارات رهنما |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب American Family and Friends 1 second Edition اثر Naomi Simmons انتشارات رهنما رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول