راهنمای خرید اینترنتی کتاب Q skills for success Reading and writing 1 3rd اثر Sara Lynn انتشارات جنگل

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب Q skills for success Reading and writing 1 3rd اثر Sara Lynn انتشارات جنگلدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب Q skills for success Reading and writing 1 3rd اثر Sara Lynn انتشارات جنگل توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

نقد و بررسی کتاب Q skills for success Reading and writing 1 3rd اثر Sara Lynn انتشارات جنگل

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب Q skills for success Reading and writing 1 3rd اثر Sara Lynn انتشارات جنگل در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سری کتاب‌های «Q Skills for Success» در چهارسطح و برای رده سنی بزرگسال نوشته شده‌اند. انتشارات آکسفورد این کتاب‌ها را برای تقویت مهارت‌های گفتاری (Speaking) و شنیداری (Listening) و با تمرکز بر لهجه‌ی آمریکایی چاپ کرده است. هر کتاب شامل ده درس می‌باشد که هرکدام موضوعی خاص دارند. این سری کتاب‌ها برای انگلیسی آکادمیک و آمادگی آزمون‌های تافل و آیلتس نیز مناسب هستند. دانش آموزان می‌توانند متن تمامی لیسنینگ‌ها (Listening) و پاسخ پرسش‌های مطرح شده در درس‌ها را در انتهای کتاب مشاهده کنند.

کتاب‌های مهارت محور این مجموعه دانش آموزان را به سوی منتقدانه فکر کردن و پیشرفت آکادمیک سوق می‌دهند. روش پرسش محور این کتاب‌ها یک چهارچوب تفکر نقادانه ویژه برای هر درس ارایه می‌دهد. این امر باعث پیشرفت مهارت‌های شناختی‌ مانند آنالیز، تلفیق و ارزیابی می‌شود و در عین حال مهارت‌های زبانی لازم برای موفقیت آکادمیک را تقویت می‌کند. نتایج یادگیری هر درس و بخش‌های تکمیلی خودارزیابی و لیست لغات جدید در انتها و ابتدای آن مشخص شده‌اند که باعث می‌شود معلم‌ها بر این اساس بازده کلاس و یادگیری دانش‌آموزان را راحت تر بسنجند.
هرسطح کتاب‌های «Q skills» شامل دو شاخه‌‌ی مهارتی اصلی می‌شود: Reading و Writing، Listening و Speaking. هر سطح با بهره‌گیری از هر دو شاخه حدودا ۱۸۰ تا ۲۲۰ ساعت زمان کلاس یعنی ۲۰ ساعت در هفته نیاز دارد. اگر بخواهیم جداگانه در نظر بگیریم ۱۰۰ ساعت زمان برای تدریس هر شاخه نیاز است. هر درس با یک سوال شروع می‌شود و این سوال در طول درس برای دانش‌آموزان مدام تکرار می‌شود تا بتوانند از جنبه‌های مختلف آن را مورد بررسی قرار بدهند و در یک سری تمرین تحت عنوان «نظر شما چیست؟» از خود راهکار ارایه دهند. در پایان هر درس دانش‌آموزان باید با کمک بخش خودارزیابی میزان یادگیری خود را بسنجند. این روش باعث می‌شود یادگیری اثربخش تر شود.

  راهنمای خرید اینترنتی کارت پستال کاف پستال طرح تبریک تولد کد Kaf_S1004

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب Q skills for success Reading and writing 1 3rd اثر Sara Lynn انتشارات جنگل


ویژگی و مشخصات کتاب Q skills for success Reading and writing 1 3rd اثر Sara Lynn انتشارات جنگل

نوع کاغذ
گلاسه
نوع چاپ
افست
چاپ شده در
ایران

تصاویر برای کتاب Q skills for success Reading and writing 1 3rd اثر Sara Lynn انتشارات جنگل

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب Q skills for success Reading and writing 1 3rd اثر Sara Lynn انتشارات جنگل

برچسب های لازم برای کتاب Q skills for success Reading and writing 1 3rd اثر Sara Lynn انتشارات جنگل

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب Q skills for success Reading and writing 1 3rd اثر Sara Lynn انتشارات جنگل |
خرید اینترنتی کتاب Q skills for success Reading and writing 1 3rd اثر Sara Lynn انتشارات جنگل |
مشخصات و قیمت کتاب Q skills for success Reading and writing 1 3rd اثر Sara Lynn انتشارات جنگل |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب Q skills for success Reading and writing 1 3rd اثر Sara Lynn انتشارات جنگل رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی پاک کن مدل همبرگر