راهنمای خرید اینترنتی کتری سفری اسنوهاک مدل SN-CA

راهنمای  خرید اینترنتی کتری سفری اسنوهاک مدل SN-CAدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتری سفری اسنوهاک مدل SN-CA توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اجاق و ظرف سفری, تجهیزات سفر, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/اجاق و ظرف سفری/

 

نقد و بررسی کتری سفری اسنوهاک مدل SN-CA

محصول مورد نظر شما یعنی کتری سفری اسنوهاک مدل SN-CA در برند اجاق و ظرف سفری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کتری سفری اسنوهاک مدل SN-CA در کوهنوردی و طبیعت گردی همیشه یک کتری برای دم کردن چای و جوشاندن آب مورد نیاز می باشد که اغلب بر روی آتش مورد استفاده قرار می گیرد تا طعم و لذت آن چند برابر شود به همین دلیل نیازمند یک کتری با کیفیت و با جنس بدنه عالی می باشیم تا خیالمان از بابت درست کردن یک چای لذت بخش راحت شود. کتری های اسنوهاک به می تواند این نیاز را براورده کند. کتری سفری اسنوهاک مدل CA-1.1 دارای حجم ۱.۱ لیتر می باشد و برای استفاده ۳ الی ۲ نفر مناسب بوده و جنس کتری اسنوهاک از آلومینیوم آنادالیز شده است و دارای روکش تفلون می باشد و در قسمت درب و دستگیره آن از جنس تفلون نسوز استفاده شده است، آنادالیز کردن در واقع یک نوع ضخیم کردن لایه اکسیدی به ضخامت چندین هزار برابر ضخامت لایه اکسید طبیعی است، نتیجه عمل لایه ای است سخت با ضخامت حدود ۵.۲۵ میکرون بر تمام سطح آلومینیوم که علاوه بر مقاومت به خوردگی در مقابل سایش نیز استحکام کافی دارد. کتری سفری اسنوهاک مدل SN-CA دارای ابعاد مناسب، سبک و بسیار بادوام می باشد برای دم کردن یک چای در طبیعت می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل SD-K72 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J6 PLUS

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتری سفری اسنوهاک مدل SN-CA


ویژگی و مشخصات کتری سفری اسنوهاک مدل SN-CA

تصاویر برای کتری سفری اسنوهاک مدل SN-CA

برچسب های لازم برای کتری سفری اسنوهاک مدل SN-CA

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتری سفری اسنوهاک مدل SN-CA |
خرید اینترنتی کتری سفری اسنوهاک مدل SN-CA |
مشخصات و قیمت کتری سفری اسنوهاک مدل SN-CA |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتری سفری اسنوهاک مدل SN-CA رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول