راهنمای خرید اینترنتی کتری سفری SAJWOK مدل KELLY

راهنمای  خرید اینترنتی کتری سفری SAJWOK مدل KELLYدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتری سفری SAJWOK مدل KELLY توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر, تجهیزات سفر, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر/

 

نقد و بررسی کتری سفری SAJWOK مدل KELLY

محصول مورد نظر شما یعنی کتری سفری SAJWOK مدل KELLY در برند تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
لذت نوشیدن چای و قهوه داغ در طبیعت از گذشته در تمامی جوامع رواج داشته است و همواره مورد پسند می باشد. کتری های مدل KELLY یا آتشفشانی از قدیمی ترین مدل های کتری های سفری هستند که اولین بار در سال ۱۹۰۰ در کشور ایرلند تولید شد.
این کتری ها به گونه ای طراحی شده است که با کوچکترین شاخه و هیزم مشتعل و آب را به نقطه جوش می رساند. مکانیزم این کتری به این صورت است که اجاق هیزم در پایین کتری قرار دارد و محفظه قرارگیری آب توسط دیواره ضخیم در برگرفته شده و حرارت ایجاد شده در طرفین باعث جوش سریع آب در هر شرایط آب و هوایی و حتی باد و طوفان می شود و دودهای حاصله از آتش نیز از طریق دودکش خارج می شود. به منظور قرار دادن کتری، قوری، قابلمه و تابه امکان قرار دادن هولدر بر روی کتری وجود دارد. این کتری مناسب استفاده در حیاط، ویلا و طبیعت می باشد و حاصل تولید و بومی سازی این نوع کتری برای ذایقه و سلیقه ایرانی می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی چمدان اسپید کد SP01 سایز متوسط

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتری سفری SAJWOK مدل KELLY


ویژگی و مشخصات کتری سفری SAJWOK مدل KELLY

تصاویر برای کتری سفری SAJWOK مدل KELLY

برچسب های لازم برای کتری سفری SAJWOK مدل KELLY

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتری سفری SAJWOK مدل KELLY |
خرید اینترنتی کتری سفری SAJWOK مدل KELLY |
مشخصات و قیمت کتری سفری SAJWOK مدل KELLY |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتری سفری SAJWOK مدل KELLY رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول