راهنمای خرید اینترنتی کرنومتر مدل XJ-015

راهنمای  خرید اینترنتی کرنومتر مدل XJ-015دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کرنومتر مدل XJ-015 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام, لوازم ورزشی, ورزش های هوازی و بدنسازی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های هوازی و بدنسازی/تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام/

 

نقد و بررسی کرنومتر مدل XJ-015

محصول مورد نظر شما یعنی کرنومتر مدل XJ-015 در برند تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کرنومتر پرفشنال مدل XJ-015 معرفی شده در این بخش دارای زمان‌سنج‌های ساعت، دقیقه، ثانیه و حتی صدم ثانیه است و قابلیت نمایش تاریخ روز، ماه، سال و روزهای هفته را دارد. دقت اندازه‌گیری این کرونومتر صدم ثانیه است و دامنه‌ی کاری آن به مدت یک روز کامل است. از امکانات این کرونومتر می‌توان به صدای زنگ آن اشاره کرد و برای راه‌اندازی نیاز به یک باتری لیتیومی از نوع CR2032 دارد. وزن بسیار کمی دارد و برای راحتی در استفاده از آن می‌توان از بند گردنی که روی آن قرار دارد استفاده نمود. اندازه‌ی کرنومتر پرفشنال مدل XJ-0158 طوری است که به راحتی می‌توان آن را در دست گرفت و بدون هیچ مزاحمتی برای انجام فعالیت ورزشی از آن استفاده کرد. کرنومتر پرفشنال مدل XJ-015 با قابلیت نمایش دقیق زمان و تاریخ و دقت اندازه‌گیری صدم ثانه‌ای و بسیاری امکانات دیگر ابزاری مناسب برای مربیان و ورزشکاران حرفه‌ای برای محاسبه‌ی زمان و ثبت رکوردهای ورزشی است. همچنین کرنومتر دیجیتالی ورزشی مدل XJ-015 دارای بند پنبه ای بافت مستحکم تماما سفید بوده .

  راهنمای خرید اینترنتی پوشش پا تکواندو مبارز سایز Large

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کرنومتر مدل XJ-015


ویژگی و مشخصات کرنومتر مدل XJ-015

تصاویر برای کرنومتر مدل XJ-015

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کرنومتر مدل XJ-015
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کرنومتر مدل XJ-015

برچسب های لازم برای کرنومتر مدل XJ-015

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کرنومتر مدل XJ-015 |
خرید اینترنتی کرنومتر مدل XJ-015 |
مشخصات و قیمت کرنومتر مدل XJ-015 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کرنومتر مدل XJ-015 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول