راهنمای خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Zoom Structure 18 کد ۰۰۱-۶۸۳۷۳۷

راهنمای  خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Zoom Structure 18 کد ۰۰۱-۶۸۳۷۳۷دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Zoom Structure 18 کد ۰۰۱-۶۸۳۷۳۷ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زنانه, کفش زنانه, کفش ورزشی زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/کفش زنانه/کفش ورزشی زنانه/

 

نقد و بررسی کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Zoom Structure 18 کد ۰۰۱-۶۸۳۷۳۷

محصول مورد نظر شما یعنی کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Zoom Structure 18 کد ۰۰۱-۶۸۳۷۳۷ در برند کفش ورزشی زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
«دویدن مادر همه‌ی ورزش‌هاست». جمله‌ای که شاید بارها و بارها شنیده باشید. انسان برای داشتن بدنی سالم و متناسب به ورزش کردن نیاز دارد. پیاده روی و دویدن بهترین و همگانی‌ترین ورزش برای همه‌ی مردم در تمامی سنین است که برای انجام آن نیاز به لوازم و تجهیزات و مکان خاصی نیست. تنها وسیله‌ای که برای انجام این ورزش لازم است کفش ورزشی مناسب است. کفشی که باید یکسری از خصوصیات را داشته باشد. کفش‌های مخصوص پیاده روی باید پاشنه‌های مناسب داشته باشند و از انعطاف‌پذبری خوبی برخوردار باشند. ضربه‌گیر بودن از دیگر ویژگی‌های یک کفش پیاده روی خوب است. همچنین برای دویدن کفشی مناسب است که علاوه بر داشتن ویژگی‌‌های گفته شده بسیار سبک باشد و حرکت انگشتان پا داخل کفش در هر جهت آزادانه انجام شود. کفش پیاده‌روی و دویدن زنانه Zoom Structure 18 683737-001 از تولیدات برند نایک است. رویه این کفش از جنس الیاف مصنوعی، پلی‌استر و مواد ترکیبی بسیار سبک است و ساختار مشبک رویه آن باعث جریان داشتن هوا و در نتیجه تعرق کمتر پا و تنفس آن می‌شود. زیره این کفش به صورت شیاردار طراحی شده است که اجازه انعطاف‌پذیری بیشتر را با کفش می‌دهد. همچنین کفه چند تکه ای کفش امکان گام برداشتن راحت‌تر را فراهم می‌کند.
نایک شرکتی چندملیتی مستقر در ایالات متحده امریکا است که در زمینه طراحی، تولید، توسعه و بازاریابی جهانی کفش‌های اسپرت، پوشاک ورزشی و لوازم جانبی آن فعالیت دارد. این شرکت در شهر بیورتون (Beaverton) ایالت اورگن توسط «بیل باورمن» (Bill Bowerman) و «فیلیپ نایت» ((Philip Knight پایه‌ریزی شد. شرکت نایک از ۲۵ ژانویه ۱۹۶۴ میلادی تا امروز تحت برند خود تولیداتی مانند نایک گلف، نایک پرو، نایک پلاس، ایرجوردن، نایک بلیزر، ایرفورس وان، نایک دانک، ایرمکس، فوم پوزیت، نایک اسکیت بوردینگ، هرلی اینترنشنال و کانورس را در زمینه‌های مختلف ورزشی ارائه داده است. نایک که از کلمه‌ای یونانی به معنای «خدای پیروزی» گرفته شده نمود اسم خود در تولیدات را به‌طور معمول با علامت تیک نشان می‌دهد. علامت تیک که تغییر شکل داده‌ی حرف V ابتدای کلمه‌ی (Victory) به معنای پیروزی است و به‌عنوان نشان تجاری این شرکت در سطح بین‌المللی شناخته می‌شود.

  راهنمای خرید اینترنتی لگو دخترونه اس وای مدل قصر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Zoom Structure 18 کد ۰۰۱-۶۸۳۷۳۷


ویژگی و مشخصات کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Zoom Structure 18 کد ۰۰۱-۶۸۳۷۳۷

تصاویر برای کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Zoom Structure 18 کد ۰۰۱-۶۸۳۷۳۷

برچسب های لازم برای کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Zoom Structure 18 کد ۰۰۱-۶۸۳۷۳۷

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Zoom Structure 18 کد ۰۰۱-۶۸۳۷۳۷ |
خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Zoom Structure 18 کد ۰۰۱-۶۸۳۷۳۷ |
مشخصات و قیمت کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Zoom Structure 18 کد ۰۰۱-۶۸۳۷۳۷ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Zoom Structure 18 کد ۰۰۱-۶۸۳۷۳۷ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول