راهنمای خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Dual Fusion Lite 2 MSL کد ۴۰۳-۶۴۲۸۲۶

راهنمای  خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Dual Fusion Lite 2 MSL کد ۴۰۳-۶۴۲۸۲۶دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Dual Fusion Lite 2 MSL کد ۴۰۳-۶۴۲۸۲۶ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زنانه, کفش زنانه, کفش ورزشی زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/کفش زنانه/کفش ورزشی زنانه/

 

نقد و بررسی کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Dual Fusion Lite 2 MSL کد ۴۰۳-۶۴۲۸۲۶

محصول مورد نظر شما یعنی کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Dual Fusion Lite 2 MSL کد ۴۰۳-۶۴۲۸۲۶ در برند کفش ورزشی زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
نکته‌ای که همیشه باید برای ورزش پیاده روی و دویدن مد نظر داشت انتخاب یک کفش ورزشی مناسب است. کفشی که پاشنه‌های مناسب داشته باشد و از انعطاف‌پذیری خوبی برخوردار باشد. ضربه‌گیر بودن از دیگر ویژگی‌های یک کفش پیاده روی خوب است. همچنین برای دویدن کفشی مناسب است که علاوه بر داشتن ویژگی‌‌های گفته شده بسیار سبک باشد و حرکت انگشتان پا داخل کفش در هر جهت آزادانه انجام شود. کفش پیاده‌روی و دویدن زنانه Dual Fusion Lite 2 MSL 642826-403 از تولیدات برند نایک است. رویه این کفش ترکیی از جنس الیاف مصنوعی و چرم مصنوعی است. ساختار مشبک رویه آن باعث جریان داشتن هوا و در نتیجه تعرق کمتر پا و تنفس آن می‌شود. این کفش دارای زیره دو لایه بادوام و بسیار سبک است. لایه داخلی این کفش از الیاف ضخیم و نرم است که موجب ثابت نگه داشتن پا در کفش و راحتی پا می‌شود.
نایک شرکتی چندملیتی مستقر در ایالات متحده امریکا است که در زمینه طراحی، تولید، توسعه و بازاریابی جهانی کفش‌های اسپرت، پوشاک ورزشی و لوازم جانبی آن فعالیت دارد. این شرکت در شهر بیورتون (Beaverton) ایالت اورگن توسط «بیل باورمن» (Bill Bowerman) و «فیلیپ نایت» ((Philip Knight پایه‌ریزی شد. شرکت نایک از ۲۵ ژانویه ۱۹۶۴ میلادی تا امروز تحت برند خود تولیداتی مانند نایک گلف، نایک پرو، نایک پلاس، ایرجوردن، نایک بلیزر، ایرفورس وان، نایک دانک، ایرمکس، فوم پوزیت، نایک اسکیت بوردینگ، هرلی اینترنشنال و کانورس را در زمینه‌های مختلف ورزشی ارائه داده است. نایک که از کلمه‌ای یونانی به معنای «خدای پیروزی» گرفته شده نمود اسم خود در تولیدات را به‌طور معمول با علامت تیک نشان می‌دهد. علامت تیک که تغییر شکل داده‌ی حرف V ابتدای کلمه‌ی (Victory) به معنای پیروزی است و به‌عنوان نشان تجاری این شرکت در سطح بین‌المللی شناخته می‌شود.

  راهنمای خرید اینترنتی تاپ دخترانه سوبه مدل 4741

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Dual Fusion Lite 2 MSL کد ۴۰۳-۶۴۲۸۲۶


ویژگی و مشخصات کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Dual Fusion Lite 2 MSL کد ۴۰۳-۶۴۲۸۲۶

تصاویر برای کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Dual Fusion Lite 2 MSL کد ۴۰۳-۶۴۲۸۲۶

برچسب های لازم برای کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Dual Fusion Lite 2 MSL کد ۴۰۳-۶۴۲۸۲۶

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Dual Fusion Lite 2 MSL کد ۴۰۳-۶۴۲۸۲۶ |
خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Dual Fusion Lite 2 MSL کد ۴۰۳-۶۴۲۸۲۶ |
مشخصات و قیمت کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Dual Fusion Lite 2 MSL کد ۴۰۳-۶۴۲۸۲۶ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل Dual Fusion Lite 2 MSL کد ۴۰۳-۶۴۲۸۲۶ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول