راهنمای خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن مردانه ریباک مدل ZJet Run Irides کد M48061

راهنمای  خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن مردانه ریباک مدل ZJet Run Irides کد M48061دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن مردانه ریباک مدل ZJet Run Irides کد M48061 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کفش مردانه, کفش ورزشی مردانه, مد و پوشاک, مردانه | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/مردانه/کفش مردانه/کفش ورزشی مردانه/

 

نقد و بررسی کفش مخصوص دویدن مردانه ریباک مدل ZJet Run Irides کد M48061

محصول مورد نظر شما یعنی کفش مخصوص دویدن مردانه ریباک مدل ZJet Run Irides کد M48061 در برند کفش ورزشی مردانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
انسان برای داشتن بدنی سالم و متناسب به ورزش کردن نیاز دارد. پیاده روی و دویدن بهترین و همگانی‌ترین ورزش برای همه‌ی مردم در تمامی سنین است که برای انجام آن نیاز به لوازم و تجهیزات و مکان خاصی نیست. تنها وسیله‌ای که برای انجام این ورزش لازم است کفش ورزشی مناسب است. کفشی که باید یکسری از خصوصیات را داشته باشد. کفش‌های مخصوص پیاده روی باید پاشنه‌های مناسب داشته باشند و از انعطاف‌پذبری خوبی برخوردار باشند. ضربه‌گیر بودن از دیگر ویژگی‌های یک کفش پیاده روی خوب است. همچنین برای دویدن کفشی مناسب است که علاوه بر داشتن ویژگی‌‌های گفته شده بسیار سبک باشد و حرکت انگشتان پا داخل کفش در هر جهت آزادانه انجام شود. کفش (Zjet Run Irides) از سری کفش‌‌های پیاده‌روی و دویدن ریباک که با سایزهایی مخصوص آقایان ساخته شده است. ریباک در ساخت این مدل تکنولوژی (NanoWeb Caging) را بکار برده که سبب فیت شدن پا در آن خواهد شد. همچنین زیره کفش از جنس (EVA) است. EVA کائوچو یا همان پلاستیک طبیعی بوده که توسط گوگرد تقویت شده است. به این عمل «ولکانیزه» می‌گویند. عمل ولکانیزه سبب افزایش دوام، استحکام و تقویت مقاومت کششی در عین انعطاف‌پذیری زیره کفش خواهد شد. فناوری (JetFuse) استفاده شده در زیره کفش منحصر به‌فرد است. این تکنولوژی با استفاده از کانال‌های حرکتی هوا در قسمت زیره کفش، نرمی در حال حرکت و ضربه‌گیری را به ارمغان آورده است. همچنین رویه‌ی کفش با بافت مشبک قابلیت جریان داشتن هوا را ایجاد کرده و از بالا رفتن بیش‌ازحد دما در کفش و همچنین بوگرفتن آن جلوگیری خواهد کرد.
ریباک شرکتی بین‌المللی است که در زمینه تولید کفش‌های اسپرت و تجهیزات ورزشی فعالیت دارد. این شرکت در شهر بولتون (Bolton) انگستان توسط «جی.دبلیو. فاستر و پسران» (J.W. Foster and Sons) به‌صورت رسمی پایه‌ریزی شد. شرکت ریباک از ۱۸۹۵ میلادی تا امروز تولیداتی مانند تجهیزات تناسب اندام ، کفش و پوشاک و وسایل تمرینی در زمینه‌های مختلف ورزشی ارائه داده است. این شرکت پس از فروش سهام خود به آدیداس همچنان با مراکز تولید و توزیع‌اش در کانتون ایالات متحده، آمستردام هلند، مونترال کانادا، هنگ کنگ و مکزیکوسیتی به‌کار خود ادامه می‌دهد. ریباک تولیدات خود را به‌طور معمول با مثلث دلتا که نشان فعالیت این شرکت در کراس فیت، اسپارتان ریس و لس میلز بوده، طراحی کرده و به‌عنوان نشان تجاری این شرکت در سطح بین‌المللی شناخته می‌شود.

  راهنمای خرید اینترنتی پتو کودک ایکیا مدل LEN سایز 100x80 سانتی متر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش مخصوص دویدن مردانه ریباک مدل ZJet Run Irides کد M48061


ویژگی و مشخصات کفش مخصوص دویدن مردانه ریباک مدل ZJet Run Irides کد M48061

تصاویر برای کفش مخصوص دویدن مردانه ریباک مدل ZJet Run Irides کد M48061

برچسب های لازم برای کفش مخصوص دویدن مردانه ریباک مدل ZJet Run Irides کد M48061

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش مخصوص دویدن مردانه ریباک مدل ZJet Run Irides کد M48061 |
خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن مردانه ریباک مدل ZJet Run Irides کد M48061 |
مشخصات و قیمت کفش مخصوص دویدن مردانه ریباک مدل ZJet Run Irides کد M48061 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن مردانه ریباک مدل ZJet Run Irides کد M48061 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول