راهنمای خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن زنانه ریباک مدل TrainFusion RS 4.0 کد M45022

راهنمای  خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن زنانه ریباک مدل TrainFusion RS 4.0 کد M45022دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن زنانه ریباک مدل TrainFusion RS 4.0 کد M45022 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زنانه, کفش زنانه, کفش ورزشی زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/کفش زنانه/کفش ورزشی زنانه/

 

نقد و بررسی کفش مخصوص دویدن زنانه ریباک مدل TrainFusion RS 4.0 کد M45022

محصول مورد نظر شما یعنی کفش مخصوص دویدن زنانه ریباک مدل TrainFusion RS 4.0 کد M45022 در برند کفش ورزشی زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سلامتی و تناسب اندام برای هر فردی اهمیت دارد و برای دست‌یابی به این مهم بهترین کار ورزش کردن است. اما ورزشی که برای همه افراد با هر سنی مناسب باشد پیاده روی و دویدن است که برای انجام آن نیاز به استفاده از کفش‌هایی مناسب است. کفش‌های مخصوص پیاده روی باید پاشنه‌های مناسب داشته باشند و از انعطاف‌پذبری خوبی برخوردار باشند. ضربه‌گیر بودن از دیگر ویژگی‌های یک کفش پیاده روی خوب است. همچنین برای دویدن کفشی مناسب است که علاوه بر داشتن ویژگی‌‌های گفته شده بسیار سبک باشد و حرکت انگشتان پا داخل کفش در هر جهت آزادانه انجام شود. کفش (TrainFusion RS 4.0) از سری کفش‌‌های پیاده‌روی و دویدن ریباک که با سایزهایی مخصوص بانوان ساخته شده است. ریباک در ساخت این مدل تکنولوژی (۳D Ultralite) را بکار برده که سبب واکنش نرم پاشنه به ضربه و شوک خواهد شد. همچنین زیره کفش از جنس (EVA) است. EVA کائوچو یا همان پلاستیک طبیعی بوده که توسط گوگرد تقویت شده است. به این عمل «ولکانیزه» می‌گویند. عمل ولکانیزه سبب افزایش دوام، استحکام و تقویت مقاومت کششی در عین انعطاف‌پذیری زیره کفش خواهد شد. شیارهای طولی در زیره‌ی کفش علاوه بر کمک به انعطاف‌پذیری باعث تسریع در انتقال انرژی از پاشنه به پنجه‌ی پا حین حرکت نیز خواهد شد. همچنین رویه‌ی کفش با بافت مشبک قابلیت جریان داشتن هوا را ایجاد کرده و از بالا رفتن بیش‌ازحد دما در کفش و همچنین بوگرفتن آن جلوگیری خواهد کرد. فناوری (Low-Cut) در برش رویه‌ی کفش در قسمت مچ‌پا علاوه بر آزادی حرکت طبیعی مچ‌پا از پیچ‌خوردن آن جلوگیری خواهد کرد.
ریباک شرکتی بین‌المللی است که در زمینه تولید کفش‌های اسپرت و تجهیزات ورزشی فعالیت دارد. این شرکت در شهر بولتون (Bolton) انگستان توسط «جی.دبلیو. فاستر و پسران» (J.W. Foster and Sons) به‌صورت رسمی پایه‌ریزی شد. شرکت ریباک از ۱۸۹۵ میلادی تا امروز تولیداتی مانند تجهیزات تناسب اندام ، کفش و پوشاک و وسایل تمرینی در زمینه‌های مختلف ورزشی ارائه داده است. این شرکت پس از فروش سهام خود به آدیداس همچنان با مراکز تولید و توزیع‌اش در کانتون ایالات متحده، آمستردام هلند، مونترال کانادا، هنگ کنگ و مکزیکوسیتی به‌کار خود ادامه می‌دهد. ریباک تولیدات خود را به‌طور معمول با مثلث دلتا که نشان فعالیت این شرکت در کراس فیت، اسپارتان ریس و لس میلز بوده، طراحی کرده و به‌عنوان نشان تجاری این شرکت در سطح بین‌المللی شناخته می‌شود.

  راهنمای خرید اینترنتی انگشتر طلا 18 عیار زنانه مدل T0020

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش مخصوص دویدن زنانه ریباک مدل TrainFusion RS 4.0 کد M45022


ویژگی و مشخصات کفش مخصوص دویدن زنانه ریباک مدل TrainFusion RS 4.0 کد M45022

تصاویر برای کفش مخصوص دویدن زنانه ریباک مدل TrainFusion RS 4.0 کد M45022

برچسب های لازم برای کفش مخصوص دویدن زنانه ریباک مدل TrainFusion RS 4.0 کد M45022

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش مخصوص دویدن زنانه ریباک مدل TrainFusion RS 4.0 کد M45022 |
خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن زنانه ریباک مدل TrainFusion RS 4.0 کد M45022 |
مشخصات و قیمت کفش مخصوص دویدن زنانه ریباک مدل TrainFusion RS 4.0 کد M45022 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن زنانه ریباک مدل TrainFusion RS 4.0 کد M45022 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول