راهنمای خرید اینترنتی کفش پیاده روی دخترانه مدل ۱۰۱۰۱۷-Fashion Jel ‌Curve WHI-REQ

راهنمای  خرید اینترنتی کفش پیاده روی دخترانه مدل ۱۰۱۰۱۷-Fashion Jel ‌Curve WHI-REQدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش پیاده روی دخترانه مدل ۱۰۱۰۱۷-Fashion Jel ‌Curve WHI-REQ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

بچگانه, دخترانه, کفش دخترانه, کفش ورزشی دخترانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/بچگانه/دخترانه/کفش دخترانه/کفش ورزشی دخترانه/

 

نقد و بررسی کفش پیاده روی دخترانه مدل ۱۰۱۰۱۷-Fashion Jel ‌Curve WHI-REQ

محصول مورد نظر شما یعنی کفش پیاده روی دخترانه مدل ۱۰۱۰۱۷-Fashion Jel ‌Curve WHI-REQ در برند کفش ورزشی دخترانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کفش Fashion Gel دارای چراق های چشمک زن برای سرگرمی کودکان می باشد این جنس کتانی قابل شستشو نمی باشد به خاطر کیت های باطری استفاده شده در کف کفش و باطری ها می باشد باطری استفاده آکوال سایز Ag3 با قدرت ۱.۵ ولت می باشد که هر لنگه دارای ۳ عدد باطری است تکنولوژی Md برای محافظت از نوک انگشتان پا می باشد زیره کفش از جنس Jel , pu می باشد که باعث سبکی و راحتی زیره کفش می شود و جنس آن ضد سایش است و مناسب برای همه فصول است زیره کفش دارای یک لایه ژله ای است که نرمی کفه را به ارمغان می آورد . دارای فناوری fly ease می باشد که باعث می شود اطراف پاشنه پا گرفته شود که باعث راحتی بیشتر برای پوشیدن و در اوردن کفش می شود . این مدل کفش برای پاسخ گویی به نیاز کودکان در حال رشد طراحی و مهندس شده است . برای تمیز کردن از دستمال نمدار یا دستمال اغشته شده به پاک کننده های چند منظوره استفاده کنید . برای انتخاب سایز حتما به عکس اخر کفش توجه فرمایید . ساخت کشور چین است کفش دارای لایه بندی رو به جلو است که دلیل عملکرد بالا در دویدن است . آرم در کنار آن دوخته شده ؛ چراغ دار است کفش کتانی با زیره و بغل دارای مواد پیشرفته در قسمت بالایی است که همگی طراحی چند وجهی را ایجاد می کنند یک جفت کفش ورزشی با طرحی ترکیبی.است رویه مصنوعی / مشبک سبک توری / نساجی زیره مصنوعی است استیکر دوزی شده در کنار و مارک لاستیکی بر روی زبان دوخته شده است دارای چراغ در زیره ان که با فشار پاشنه روشن میشود بند تزیینی است زبانه کششی پشت و زبانه کششی جلو است

  راهنمای خرید اینترنتی انگشتر نقره مردانه مدل یاقوت سرخ

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش پیاده روی دخترانه مدل ۱۰۱۰۱۷-Fashion Jel ‌Curve WHI-REQ


ویژگی و مشخصات کفش پیاده روی دخترانه مدل ۱۰۱۰۱۷-Fashion Jel ‌Curve WHI-REQ

تصاویر برای کفش پیاده روی دخترانه مدل ۱۰۱۰۱۷-Fashion Jel ‌Curve WHI-REQ

برچسب های لازم برای کفش پیاده روی دخترانه مدل ۱۰۱۰۱۷-Fashion Jel ‌Curve WHI-REQ

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش پیاده روی دخترانه مدل ۱۰۱۰۱۷-Fashion Jel ‌Curve WHI-REQ |
خرید اینترنتی کفش پیاده روی دخترانه مدل ۱۰۱۰۱۷-Fashion Jel ‌Curve WHI-REQ |
مشخصات و قیمت کفش پیاده روی دخترانه مدل ۱۰۱۰۱۷-Fashion Jel ‌Curve WHI-REQ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش پیاده روی دخترانه مدل ۱۰۱۰۱۷-Fashion Jel ‌Curve WHI-REQ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول