راهنمای خرید اینترنتی کمپرسور فندکی استرانگ مدل STG-1000

راهنمای  خرید اینترنتی کمپرسور فندکی استرانگ مدل STG-1000دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کمپرسور فندکی استرانگ مدل STG-1000 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار خودرو, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, کمپرسور هوا, لوازم جانبی خودرو | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/لوازم جانبی خودرو/ابزار خودرو/کمپرسور هوا/

 

  راهنمای خرید اینترنتی تایر دوچرخه چائویانگ مدل درشت گل 27.5x2.10

“>

نقد و بررسی کمپرسور فندکی استرانگ مدل STG-1000

محصول مورد نظر شما یعنی کمپرسور فندکی استرانگ مدل STG-1000 در برند کمپرسور هوا می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

آیا تاکنون لاستیک خودروی شما در هنگام رانندگی، دچار نقص شده است؟ آیا تاکنون هنگام سفر و گردش، برای استفاده از لوازم تفریحی نظیر توپ، دوچرخه، قایق بادی و … از تلمبه‌ی باد استفاده کرده‌اید؟ قطعا جوابتان به این دو سؤال مثبت خواهد بود. پنچرشدن، تنظیم باد لاستیک (برای خودرو) یا بادکردن توپ، لاستیک دوچرخه و قایق بادی مستلزم استفاده از یک تلمبه‌ی بادی است. البته پنچرگیری لاستیک خودرو، موضوعی است که قطعا به مهارت و وسایل متنوعی نیاز دارد؛ اما می‌توان تا رسیدن به یک سرویس‌کاری مناسب، مشکل را مدیریت کرد. پمپ‌های بادی که برای مصرف در خودرو طراحی‌ شده‌اند، این موارد و مشکلات را تا حد قابل‌قبول و بسیار زیادی مرتفع می‌کنند. شرکت‌های متعددی این پمپ‌های باد را در ابعاد، اشکال و مشخصات مختلف تولید کرده‌اند. شرکت «Strong» هم از این پمپ‌های باد تولید کرده که در خودرو قابل‌استفاده‌اند.

یکی از محصولاتی تولیدشده توسط شرکت «استرانگ» (Strong)، کمپرسور فندکی مدل «STG-1000» است. این محصول هوا را با سرعت مناسب ۳۵ لیتر بر دقیقه در خروجی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و گزینه‌ای خوب و مناسبی برای خرید یک کمپرسور قابل حمل محسوب می‌شود. اولین مشخصه‌های بارز این دستگاه، وجود فشارسنج، لامپ LED و کابل سه‌متری با فیش فندکی است. این موارد به کاربر در استفاده‌ی ‌راحت از دستگاه کمک می‌کند. باید این نکته را در نظر داشت که کاربری مداوم از این پمپ ۱۵ دقیقه است. چراغ LED با نوردهی بسیار عالی باعث دید بهتر کاربر هنگام استفاده از دستگاه در محل‌هایی با نور کم یا شب هنگام می‌شود. طول بلند کابل از باعث می‌شود تا کاربر بتواند تا شعاع ۲.۵ متری خودرو، از دستگاه استفاده کند. همچنین به کمک فشار سنج از میزان فشار باد در لاستیک، توپ یا هر شی که قصد باد کردن آن را دارید، مطلع می‌شوید. مدل STG-1000 علاوه بر شلنگ یک‌متری و فیش تغذیه با کابلی به طول ۳ متر، همراه با دو سر باد، یک سوزن باد به همراه یک کیف برزنتی محکم و با وزن تقریبی ۲.کیلوگرم در اختیار شما قرار می‌گیرد. یا تاکنون لاستیک خودروی شما در هنگام رانندگی، دچار نقص شده است؟ آیا تاکنون هنگام سفر و گردش، برای استفاده از لوازم تفریحی نظیر توپ، دوچرخه، قایق بادی و … از تلمبه‌ی باد استفاده کرده‌اید؟ قطعا جوابتان به این دو سؤال مثبت خواهد بود. پنچرشدن، تنظیم باد لاستیک (برای خودرو) یا بادکردن توپ، لاستیک دوچرخه و قایق بادی مستلزم استفاده از یک تلمبه‌ی بادی است. البته پنچرگیری لاستیک خودرو، موضوعی است که قطعا به مهارت و وسایل متنوعی نیاز دارد؛ اما می‌توان تا رسیدن به یک سرویس‌کاری مناسب، مشکل را مدیریت کرد. پمپ‌های بادی که برای مصرف در خودرو طراحی‌ شده‌اند، این موارد و مشکلات را تا حد قابل‌قبول و بسیار زیادی مرتفع می‌کنند. شرکت‌های متعددی این پمپ‌های باد را در ابعاد، اشکال و مشخصات مختلف تولید کرده‌اند. شرکت «Strong» هم از این پمپ‌های باد تولید کرده که در خودرو قابل‌استفاده‌اند.

  راهنمای خرید اینترنتی ماشین بازی کنترلی مدل ماتر مک کویین کد 8

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کمپرسور فندکی استرانگ مدل STG-1000


ویژگی و مشخصات کمپرسور فندکی استرانگ مدل STG-1000

ولتاژ ورودی
۱۲ ولت
تعداد خروجی هوا
۱
فناوری کمپرسور
تک سیلندر
فشارسنج
دارد
چرخ
ندارد
دستگیره
دارد
شلنگ
دارد

تصاویر برای کمپرسور فندکی استرانگ مدل STG-1000

برچسب های لازم برای کمپرسور فندکی استرانگ مدل STG-1000

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کمپرسور فندکی استرانگ مدل STG-1000 |
خرید اینترنتی کمپرسور فندکی استرانگ مدل STG-1000 |
مشخصات و قیمت کمپرسور فندکی استرانگ مدل STG-1000 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کمپرسور فندکی استرانگ مدل STG-1000 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول