راهنمای خرید اینترنتی کوسن بافتنی مدل نمدی دایره کد ۳۱

راهنمای  خرید اینترنتی کوسن بافتنی مدل نمدی دایره کد ۳۱دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کوسن بافتنی مدل نمدی دایره کد ۳۱ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و کاشانه بومی محلی, خواب و حمام, کوسن سنتی, محصولات بومی و محلی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
محصولات بومی و محلی/خانه و کاشانه بومی محلی/خواب و حمام/کوسن سنتی/

 

نقد و بررسی کوسن بافتنی مدل نمدی دایره کد ۳۱

محصول مورد نظر شما یعنی کوسن بافتنی مدل نمدی دایره کد ۳۱ در برند کوسن سنتی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
از این کوسن نمدی می توان به عنوان زیرگلدانی, دیوارکوب و … نیز استفاده کرد. نمد نوعی بافته سنتی با قدمت هشت هزار ساله ؛ که بر اثر درگیر شدن الیاف حلاجی شده پشم یا کرک و با استفاده از آب گرم و مالش تولید می شود.
نمدهای ایران، با شکل‌های زیبا و نمادین و رنگ‌های برگرفته از طبیعت، بخشی از فرهنگ هنرهای عامیانه ما را تشکیل می‌دهند که هنرمندان ایرانی با نقش و نگار هنرمندانه بدان روح تازه‌ای می‌بخشند. از رنگ های طبیعی مانند سفید، قهوه ای، سیاه، و یا ترکیبی از آن ها برای زمینه و مقداری پشم رنگ شده جهت ایجاد نقوش در نمد فرش استفاده می‎شود. اکثر علاقه مندان به تهیه نمد فرش علاوه بر نقش و نگار سنتی که بسیار جذاب است، آن را برای خواص درمانی پشم (کمر درد و پا درد و …) تهیه می‎کنند که در طب سنتی توصیه شده است.
از خصوصیات نمد این است که رطوبت موجود در اطراف خود را کاملا جذب میکند به طوری که می توان گفت دشمن رطوبت است. ﺑﻴﻤﺎﺭیﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﺛﺮ ﺭﻁﻮﺑﺖ ﺑﺎﻻی ﻣﺤﻴﻂ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯽﺁﯾﻨﺪ ﻭ ﺑﺎ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﺭﻁﻮﺑﺖ ﺗﺸﺪﯾﺪ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ ﺭﺍ ﻣﯽﺗﻮﺍﻥ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻧﻤﺪ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﮐﺮﺩ ﯾﺎ ﺍﺛﺮﺍﺕ ﻣﻨﻔﯽ ﺁﻥ ﺭﻭی ﺑﺪﻥ ﺭﺍ ﮐﺎﻫﺶ ﺩﺍﺩ. درمان کمردرد و دردهای رماتیسم و دردهای ناشی از عمل جراحی مفاصل نیز با استفاده از نمد کاهش می یابد. ﺑﻴﻤﺎﺭیﻫﺎی ﺍﺳﺘﺨﻮﺍﻧﯽ ﻭ ﺁﺭﺗﺮﻭﺯ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﻣﺸﮑﻼﺗﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﺠﻬﻴﺰﺍﺕ ﭘﺰﺷﮑﯽ ﻧﻤﺪی ﺗﺎ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺯﯾﺎﺩی ﻣﯽﺗﻮﺍﻥ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﻣﻬﺎﺭ ﮐﺮﺩ. هنگام خوابیدن روی نمد گرمای بدن تشدید می یابد و به همین سبب گردش خون به راحتی انجام می شود و هر گونه گرفتگی عضلات را تسکین می بخشد.

  راهنمای خرید اینترنتی پودر گوجه فرنگی قصیده - 300 گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کوسن بافتنی مدل نمدی دایره کد ۳۱


ویژگی و مشخصات کوسن بافتنی مدل نمدی دایره کد ۳۱

تصاویر برای کوسن بافتنی مدل نمدی دایره کد ۳۱

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کوسن بافتنی مدل نمدی دایره کد 31
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کوسن بافتنی مدل نمدی دایره کد 31

برچسب های لازم برای کوسن بافتنی مدل نمدی دایره کد ۳۱

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کوسن بافتنی مدل نمدی دایره کد ۳۱ |
خرید اینترنتی کوسن بافتنی مدل نمدی دایره کد ۳۱ |
مشخصات و قیمت کوسن بافتنی مدل نمدی دایره کد ۳۱ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کوسن بافتنی مدل نمدی دایره کد ۳۱ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول