راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی پاگ مدل کالج کد ۰۵-۵۳

راهنمای  خرید اینترنتی کوله پشتی پاگ مدل کالج کد ۰۵-۵۳دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی پاگ مدل کالج کد ۰۵-۵۳ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب، لوازم تحریر و هنر, کیف و کوله مدرسه, کیف، کوله و جامدادی, لوازم تحریر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/کیف، کوله و جامدادی/کیف و کوله مدرسه/

 

نقد و بررسی کوله پشتی پاگ مدل کالج کد ۰۵-۵۳

محصول مورد نظر شما یعنی کوله پشتی پاگ مدل کالج کد ۰۵-۵۳ در برند کیف و کوله مدرسه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کوله‌پشتی یکی از انواع محبوب کیف است که اغلب مورد استفاده دانش‌آموزان و کوهنوردان قرار می‌گیرد، با این حال بسیاری از افراد به طور روزمره نیز از آن استفاده می‌کنند. از آن‌جا که کوله‌پشتی‌ به دلیل استفاده مداوم و نحوه حمل آن بر سلامت جسمانی فرد تاثیر مستقیم دارد، باید کمال دقت و توجه را در انتخاب آن به کار برد. البته که امروزه با وجود برندها، رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوع موجود در بازار این انتخاب بسیار مشکل شده است.
کمپانی ترکیه‌ای پاگ از همان ابتدای کار سعی بر تولید محصولاتی متفاوت داشته است. این کمپانی این تفاوت را بر پایه طراحی خلاقانه و به هدف برآوردن نیازهای مشتریان دقیق و حساس خود بنا کرده است. نتیجه این تلاش تولید کوله‌پشتی‌هایی با کیفیت، کاربردی، رنگارنگ و خلاقانه است که می‌توانند به صورت روزمره یا در مدرسه، محل کار و یا برای مسافرت و ورزش مورد استفاده قرار بگیرند. این شرکت مادام‌العمر بودن کوله‌پشتی‌های خود را تضمین کرده و معتقد است مصرف کنندگان سال‌ها از این کوله‌پشتی‌ها استفاده خواهند کرد.
کوله پشتی ۰۵-۵۳ پاگ دارای یک محفظه اصلی، یک جیپ زیپدار خارجی و یک جیب داخلی دو قسمتی است. پارچه به کار رفته در این کوله پشتی ضد آب بوده و قسمت داخلی آن نیز از جنس آستر نایلونی است. علاوه‌بر‌این، زیپ اصلی این کیف مانع نفوذ آب به داخل کیف می‌شود. ویژگی مهم این کیف قابلیت حمل آسان آن به دلیل بافت اسفنجی و نرم بندهای پشتی آن است. از طرفی می‌توان طول بند آن را نیز به میزان دلخواه کم و زیاد کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی نشانگر کتاب لوکسینو مدل خاص کد Bookland_2

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کوله پشتی پاگ مدل کالج کد ۰۵-۵۳


ویژگی و مشخصات کوله پشتی پاگ مدل کالج کد ۰۵-۵۳

تصاویر برای کوله پشتی پاگ مدل کالج کد ۰۵-۵۳

برچسب های لازم برای کوله پشتی پاگ مدل کالج کد ۰۵-۵۳

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کوله پشتی پاگ مدل کالج کد ۰۵-۵۳ |
خرید اینترنتی کوله پشتی پاگ مدل کالج کد ۰۵-۵۳ |
مشخصات و قیمت کوله پشتی پاگ مدل کالج کد ۰۵-۵۳ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی پاگ مدل کالج کد ۰۵-۵۳ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول