راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی کوهنوردی ۵۰ لیتری کاراکال کد K2

راهنمای  خرید اینترنتی کوله پشتی کوهنوردی ۵۰ لیتری کاراکال کد K2دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی کوهنوردی ۵۰ لیتری کاراکال کد K2 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, کیف و کوله, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کیف و کوله/

 

نقد و بررسی کوله پشتی کوهنوردی ۵۰ لیتری کاراکال کد K2

محصول مورد نظر شما یعنی کوله پشتی کوهنوردی ۵۰ لیتری کاراکال کد K2 در برند کیف و کوله می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
طراحی یک کوله پشتی کوهنوردی و امکاناتی که می تواند برای یک کوهنورد فراهم کند ، دارای اهمیت بسیار زیادی است . کمپانی caracal کوله پشتی مدل ۵۰ لیتر را مطابق با نیازهای یک برنامه کوهنوردی حرفه ای طراحی ، تولید و روانه بازار نموده است . این کوله پشتی با داشتن ۵۰ لیتر حجم یک کوله پشتی با حجم متوسط محسوب می شود که فضای کافی برای حمل تجهیزات یک برنامه سنگین یک روزه یا دو روزه را برای شما فراهم می آورد .
کاراکال علاوه بر این که در طراحی این کوله پشتی به ظاهر و استایل آن توجه ویژه ای نموده است ، در ساخت آن نیز از مرغوب ترین مواد اولیه و پارچه استفاده کرده است که در کنار مقاومت بالا بسیار سبک وزن نیز می باشد . کلیه زیپها ، کلیپس ها و یراق آلات این کوله پشتی ساخت کمپانی YKK ژاپن می باشد .
از نظر فنی نیز این کوله پشتی به صورت کاملا استاندارد و متناسب با آناتومی بدن انسان طراحی شده است و هیچ گونه بار غیراصولی و غلطی به شانه ها و کمر وارد نمی شود . پشتی این کوله پشتی به صورت طبی طراحی شده است و به سبب داشتن شیارها و محفظه هایی در قسمت پشتی ، جریان هوا به صورت مداوم در حرکت می باشد و مانع از عرق کردن کمر می گردد . همچنین این کوله با بهره گیری از قابلیت (ABS (adjustable back system این امکان را فراهم می کند تا ارتفاع کوله پشتی در بازه ای ۲۰ سانتی متری قابل تنظیم باشد به این ترتیب شما می توانید با توجه به قد خود ارتفاع این کوله پشتی را تنظیم کنید .
کاراکال به سبب دارا بودن تسمه ها ، بندها و جیب های مختلف ، تمامی وسایل و ابزارهای موردنیاز شما از جمله یک کیسه خواب سه فصل کوچک ، کیسه آب ، زیرانداز ، چادر ، باتوم ، کلنگ یخ و … را در خود جای می دهد و سبب می گردد تا شما در زمان برنامه کوهنوردی از راحتی بیشتری برخوردار باشید .
به طور کلی کوله پشتی کاراکال ۵۰ لیتر کوله ای مقاوم ، خوش ساخت ، سبک و خوش استایل می باشد که در عین داشتن امکانات و تکنولوژی های کوله های روز دنیا از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد .

  راهنمای خرید اینترنتی گجت تست سلامت آب سفری لابستر مدل TDS

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کوله پشتی کوهنوردی ۵۰ لیتری کاراکال کد K2


ویژگی و مشخصات کوله پشتی کوهنوردی ۵۰ لیتری کاراکال کد K2

نحوه بسته شدن
زیپ
مقاومت در برابر ضربه
دارد
محل نگهداری اسناد
دارد
نحوه حمل
رودوشی
جیب داخلی
دارد
جیب بیرونی
دارد
قابلیت شستشو
دارد
روکش ضد باران
دارد

تصاویر برای کوله پشتی کوهنوردی ۵۰ لیتری کاراکال کد K2

برچسب های لازم برای کوله پشتی کوهنوردی ۵۰ لیتری کاراکال کد K2

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کوله پشتی کوهنوردی ۵۰ لیتری کاراکال کد K2 |
خرید اینترنتی کوله پشتی کوهنوردی ۵۰ لیتری کاراکال کد K2 |
مشخصات و قیمت کوله پشتی کوهنوردی ۵۰ لیتری کاراکال کد K2 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی کوهنوردی ۵۰ لیتری کاراکال کد K2 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول