راهنمای خرید اینترنتی کیبورد مخصوص بازی کورسیر مدل K55 RGB Pro

راهنمای  خرید اینترنتی کیبورد مخصوص بازی کورسیر مدل K55 RGB Proدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیبورد مخصوص بازی کورسیر مدل K55 RGB Pro توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, کیبورد (صفحه کلید) | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/کیبورد (صفحه کلید)/

 

نقد و بررسی کیبورد مخصوص بازی کورسیر مدل K55 RGB Pro

محصول مورد نظر شما یعنی کیبورد مخصوص بازی کورسیر مدل K55 RGB Pro در برند کیبورد (صفحه کلید) می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
تهیه یک کیبورد گیمینگ برای انجام بازی های رایانه ای با توجه به قیمت های نسبتا بالاتر آنها شاید در نگاه اول چندان معقولانه به نظر نرسد، اما این کیبورد ها علاوه بر زیبایی ظاهری ناشی از نورپردازی و جلوه های رنگی به کار رفته در آنها، از ویژگی ها و امکانات دیگری نیز برخوردارند که در مجموع، خرید آنها را توجیه پذیر می نماید. کیبورد گیمینگ برند Corsair مدل K55 RGB یکی از کیبورد های محبوب این برند است.
ابعاد این کیبورد حدودا ۴۸ سانتی متر در ۱۶.۶ سانتی متر بوده و ضخامت آن نیز در حدود ۳۴ میلیمتر است. این کیبورد گیمینگ با وزن تقریبی ۸۰۰ گرم دارای ۱۱۰ کلید می باشد و رابط اتصال آن به کامپیوتر از نوع USB Type A می باشد. به طور کلی یکی از تفاوت های اساسی کیبورد های معمولی و کیبورد های مخصوص گیمینگ استفاده از سوئیچ های مکانیکی در این گروه است که سبب قابلیت پاسخگویی بهتر و سریع تر این کیبورد ها می شود. آنچه در مورد این محصول خاص جالب توجه است، مجهز بودن آن به شش کلید قابل برنامه ریزی و ذخیره پروفایل های مختلف برای اجرای بازی ها در آن است. طراحی و چینش صفحه کلید به گونه ای است که حداکثر راحتی و سرعت را برای تای و همینطور اجرای بازی فراهم می کند.
در قسمت بالایی این کیبورد مجموعه کلید های مالتی مدیا و همینطور تغییر وضعیت کامپیوتر تعبیه شده و به کمک آنها می توانید اقدام به خاموش کردن یا قرار دادن کامپیوتر در حالت استند بای نمایید. یکی دیگر از المان های موجود در این کیبورد گیمینگ که به راحتی هر چه بیشتر کاربران کمک می کند، وجود یک پد در پایین کیبورد برای راحتی قرار گرفتن مچ دست است. این پد که در تصویر زیر نیز قابل مشاهده است، به راحتی قابل جدا شدن از بدنه کیبورد می باشد.
از دیگر مزیت های این کیبورد گیمینگ، انطباق آن با استاندارد IP42 است. این کیبورد با موفقیت در کسب این استاندارد از مقاومت قابل قبولی در مقابل گرد و خاک و یا ریختن تصادفی مایعات بر روی آن برخوردار است و در شرایط مشابه، می توانید بدون نگرانی از خرابی کیبورد، به کار خود ادامه دهید.

  راهنمای خرید اینترنتی محافظ پشت گوشی اینفینیتی مدل ptpi-02 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M10 بسته دو عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیبورد مخصوص بازی کورسیر مدل K55 RGB Pro


ویژگی و مشخصات کیبورد مخصوص بازی کورسیر مدل K55 RGB Pro

تصاویر برای کیبورد مخصوص بازی کورسیر مدل K55 RGB Pro

برچسب های لازم برای کیبورد مخصوص بازی کورسیر مدل K55 RGB Pro

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیبورد مخصوص بازی کورسیر مدل K55 RGB Pro |
خرید اینترنتی کیبورد مخصوص بازی کورسیر مدل K55 RGB Pro |
مشخصات و قیمت کیبورد مخصوص بازی کورسیر مدل K55 RGB Pro |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیبورد مخصوص بازی کورسیر مدل K55 RGB Pro رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول