راهنمای خرید اینترنتی کیسه خواب کمپ مدل Maxima Tube 500

راهنمای  خرید اینترنتی کیسه خواب کمپ مدل Maxima Tube 500دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیسه خواب کمپ مدل Maxima Tube 500 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, کوه‌نوردی و کمپینگ, کیسه خواب, ورزش و سفر | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/کیسه خواب/

 

  راهنمای خرید اینترنتی کیف رودوشی والنتیر مدل V1662-19

“>

نقد و بررسی کیسه خواب کمپ مدل Maxima Tube 500

محصول مورد نظر شما یعنی کیسه خواب کمپ مدل Maxima Tube 500 در برند کیسه خواب می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

سال ۱۸۹۰ میلادی یک شرکت ایتالیایی واقع در روستایی کوهستانی در منطقه (Premana) تاسیس شد. روستایی در شمال ایتالیا که تنها یک جاده‌ی منتهی به رشته کوه‌های آلپ داشت. این شرکت به عنوان (Concezione Articoli Montagna Premana) بصورت مخفف (CAMP) به معنای «کالاهای مفهومی برای کوهنوردی در پریمانا» نام نهاده شد. از شرکتی که بهترین تجهیزات سنگ‌نوردی و کوهنوردی را تولید می‌کند، ساخت بهترین کیسه خواب‌ها نیز بعید نیست. با وجود چادر هیچ چیز مانند یک کیسه خواب نمی‌تواند آسایش لازم برای گذرندان شب در طبیعت را برای شما به ارمغان بیاورد. خواب یکی از ضروریات تجدید قوا برای کوهنوردان و طبیعت‌گردان است. به همین دلیل کیسه خواب برای افرادی که قصد سپری کردن شب در طبیعت، به هر دلیلی را دارند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کیسه خواب (Maxima Tube 500) از تولیدات CAMP است. این کیسه خواب با ابعاد ۷۶ سانتی‌متر در قسمت سرشانه ۲۰۸ سانتی‌متر طول و ۵۵ سانتی‌متر در قسمت جای پا دارای وزن ۱.۵ و بسیار سبک وزن است. کیسه خواب از الیاف و به شکل مومیایی تولید شده و با تراکم ۲۰۰ گرم الیاف بر واحد سطح در قسمت سر یکی از بهترین عایق‌های سرماست. این مقدار تراکم برای قسمت جای‌پای کیسه خواب ۱۵۰ گرم الیاف است. کیسه خواب دارای لایه بیرونی از جنس نایلون و لایه داخلی پلی‌کتان است. این کیسه خواب با ساختار (S3L) به‌صورت دولایه عایق با همپوشانی درزهای یکدیگر کمترین اتلاف گرما را به همراه خواهد داشت. یکی از اطلاعاتی که می‌توانید از روی آن قدرت حفظ گرمای کیسه خواب‌ها را تشخیص دهید، توجه به اعداد و جداولی است که تولید کننده‌ها بر روی کیسه خواب‌ها قرار می‌دهند. CAMP با استفاده از استاندارد (EN13537) این کیسه خواب را در بوته آزمایش قرار داده است. برای کیسه خواب (Maxima Tube 500) دمای Comfort که معادل دمایی است که یک زن عادی درون کیسه خواب تمامی شب را با آرامش بخوابد معادل ۷ درجه سانتی‌گراد است. دمای Limit یا Lowest Comfort که طبق استاندارد کمترین دمایی که یک مرد عادی در شب به مدت هشت ساعت درون کیسه خواب بخوابد بدون اینکه از خواب بیدار شود، برای این کیسه معادل ۳ درجه سانتی‌گراد و دمای Extreme معادل منهای ۱۲ درجه سانتی‌گراد است که معادل کمترین دمایی که کیسه خواب می‌تواند از یک زن عادی در مقابل از دست دادن دمای عمومی بدن محافظت کند. این حالت اجازه شش ساعت خواب غیر راحت را بدون اینکه دمای داخلی بدن تا مرحله خطرناک پایین بیاید به فرد می‌دهد. با این داده‌های دمایی استفاده از کیسه خواب در محیط‌های سردسیر معقولانه‌تر به‌نظر می‌رسد. این کیسه خواب بدون بالش و دارای یک جیب داخلی است. همچنین با یک زیپ از سمت راست باز و بسته می‌شود. در انتهای زیپ دارای دو برچسب جهت نگهداری سرزیپ‌‎ها از عوامل بیرونی است.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل J32 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی REDMI note 8 Pro

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیسه خواب کمپ مدل Maxima Tube 500


ویژگی و مشخصات کیسه خواب کمپ مدل Maxima Tube 500

نوع پوشش
الیاف
ظرفیت
یک نفره
بالش
ندارد
مقاوم در برابر آب
دارد
نحوه بسته شدن کاور
بند
نحوه بسته شدن کیسه خواب
زیپ از راست

تصاویر برای کیسه خواب کمپ مدل Maxima Tube 500

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیسه خواب کمپ مدل Maxima Tube 500
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیسه خواب کمپ مدل Maxima Tube 500

برچسب های لازم برای کیسه خواب کمپ مدل Maxima Tube 500

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیسه خواب کمپ مدل Maxima Tube 500 |
خرید اینترنتی کیسه خواب کمپ مدل Maxima Tube 500 |
مشخصات و قیمت کیسه خواب کمپ مدل Maxima Tube 500 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیسه خواب کمپ مدل Maxima Tube 500 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول