راهنمای خرید اینترنتی کیسه فریزر کوالا مدل کریستال و آسان مصرف مجموعه دو عددی

راهنمای  خرید اینترنتی کیسه فریزر کوالا مدل کریستال و آسان مصرف مجموعه دو عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیسه فریزر کوالا مدل کریستال و آسان مصرف مجموعه دو عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, سرو و پذیرایی, لوازم یکبار مصرف آشپزخانه | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/سرو و پذیرایی/لوازم یکبار مصرف آشپزخانه/

 

نقد و بررسی کیسه فریزر کوالا مدل کریستال و آسان مصرف مجموعه دو عددی

محصول مورد نظر شما یعنی کیسه فریزر کوالا مدل کریستال و آسان مصرف مجموعه دو عددی در برند لوازم یکبار مصرف آشپزخانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
مدل کریستال: برند کوالا Koala از معتبر ترین برند های تولیدی محصولات سلولزی و پلیمری در ایران می باشد که از عمده محصولات این شرکت می توان به انواع سفره های یکبار مصرف، کیسه فریزر و دستکش یکبار مصرف اشاره کرد، از جمله ویژگی های بارز محصولات کارخانه کوالا تجزیه پذیر بودن تمامی این محصولات می باشد که از آلودگی و آسیب رساندن به محیط زیست جلوگیری می کند. کیسه فریزر کوالا از مرغوب ترین و عالی ترین مواد بهداشتی تهیه شده است و با ابعاد مناسب ۲۵×۳۵ نیاز شما را برای بسته بندی اکثر مواد غذایی برطرف می کند. تکنولوژی خاص و منحصر به فرد به کار گرفته شده در تولید این نوع از کیسه فریزر به شما این امکان را می دهد که با خودکار برروی این محصول متن دلخواه خود را یادداشت نمایید، این تکنولوژی برای اولین بار در ایران توسط شرکت کوالا مورد استفاده و تولید قرار گرفته است که در اثر سرما و رطوبت یخچال و فریزر متن شما پاک و یا از بین نمی رود. مدل آسان مصرف: این محصول به صورت تا شده در بسته های نایلونی پرفراژ دار ۱۲۰ عددی ارایه می‌شود و با داشتن محل مخصوص باز کردن، امکان نگهداری محصول در مدت زمان استفاده را برای مصرف کننده فراهم می‌کند. کیسه فریزهای تجزیه پذیر کوالا در راستای احترام بیشتر به محیط زیست و همگام شدن با طبیعت از سری محصولات زیست تخریب پذیر بوده و با استفاده از افزودنی تجزیه پذیر d2w که انحصارا فقط توسط برند کوالا در ایران استفاده می‌شود، تولید شده است و پس از مصرف طی دو مرحله تجزیه شده و در مدت ۲ تا ۵ سال به دی‌اکسید کربن، آب و زیست توده تبدیل می شود.

  راهنمای خرید اینترنتی ست کابینت و روشویی مدل تانیا

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیسه فریزر کوالا مدل کریستال و آسان مصرف مجموعه دو عددی


ویژگی و مشخصات کیسه فریزر کوالا مدل کریستال و آسان مصرف مجموعه دو عددی

تصاویر برای کیسه فریزر کوالا مدل کریستال و آسان مصرف مجموعه دو عددی

برچسب های لازم برای کیسه فریزر کوالا مدل کریستال و آسان مصرف مجموعه دو عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیسه فریزر کوالا مدل کریستال و آسان مصرف مجموعه دو عددی |
خرید اینترنتی کیسه فریزر کوالا مدل کریستال و آسان مصرف مجموعه دو عددی |
مشخصات و قیمت کیسه فریزر کوالا مدل کریستال و آسان مصرف مجموعه دو عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیسه فریزر کوالا مدل کریستال و آسان مصرف مجموعه دو عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول