راهنمای خرید اینترنتی کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV09-BG-ARGB

راهنمای  خرید اینترنتی کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV09-BG-ARGBدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV09-BG-ARGB توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

قطعات کامپیوتر, کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, کیس کامپیوتر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/قطعات کامپیوتر/کیس کامپیوتر/

 

نقد و بررسی کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV09-BG-ARGB

محصول مورد نظر شما یعنی کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV09-BG-ARGB در برند کیس کامپیوتر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کیس اوست GT-AV09-BG
کیس اوست GT-AV09-BG یکی از محصولات شرکت AWEST محسوب می‌شود. این کیس کامپیوتر گیمینگ ویژگی‌های منحصر به‌فرد و قابل‌توجهی دارد که باعث شده از دیگر کیس‌های گیمینگ ارزان متمایز باشد. حالا با بررسی ویژگی‌های این محصول می‌توان دریافت که آیا خرید کیس اوست GT-AV09-BG منطقی است؟
طراحی ظاهری
اولین چیزی که بعد از بازگشایی جعبه کیس اوست GT-AV09-BG به نظر می‌رسد ساختار بسیار ساده آن است. در نگاه اول اصلا به نظر نمی‌رسد که با یک کیس گیمینگ حرفه ای با امکانات فراوان روبرو هستیم. چرا که پنل‌های جلو و بالای GT-AV09-BG به سادگی تمام طراحی و ساخته شده است. از طرفی المان‌های ظاهری کیس‌های گیمینگ در AWEST GT-AV09-BG به ندرت به چشم می‌خورند. شاید تنها موردی که پس‌از جعبه گشایی کیس اوست GT-AV09-BG بیانگر نوع کاربری آن است پنل کناری شیشه‌ای باشد.
البته قضیه به اینجا ختم نمی‌شود. با کمی دقت و بررسی بیشتر می‌توان دریافت که با یک کیس گیمینگ ساده روبرو نیستیم. ابعاد بزرگ کیس نشان می‌دهد که کمپانی AWEST با هدف مشخصی کیس اوست GT-AV09-BG را طراحی و عرضه نموده است. این محصول گیمینگ با ابعاد ۴۹۲×۲۳۰×۵۰۷ ساخته شده است و در دسته کیس‌های Mid Tower قرار می‌گیرد. این موارد بیانگر داشتن فضای مناسب داخلی، برای نصب انواع قطعات سخت‌افزاری با اندازه بزرگ‌‌ است.
در ساخت شاسی و بدنه کیس گیمینگ اوست مدل GT-AV09-BG از آلیاژ SPCC با‌ضخامت قابل توجه ۰.۹ میلی‌متر استفاده شده‌است. همچنین وزن خالص کیس ۱۰.۰۱ گیلوگرم است که با‌توجه به ابعاد بزرگ و ضخامت مناسب بدنه آن منطقی به‌نظر می‌رسد. جنس پنل جلو و بالای کیس GT-AV09-BG از پلاستیک بوده که با مگنت‌های مغناطیسی به شاسی متصل شده‌اند. از این رو می‌توان آن‌ها را به آسانی از بدنه جدا نموده و مجددا آن را متصل کرد.
بر روی این پنل‌ها یک لایه توری برای جلوگیری از ورود گرد و غبار وجود دارد. این لایه محافظ قابل جدا شدن بوده و می‌توان آن را با آب و مواد شوینده شست‌و‌شوی نمود. پنل کناری کیس نیز از شیشه حرارت دیده یا به اصطلاح (Tempered Glass) با ضخامت ۴ میلی‌متر ساخته شده است. بنابراین در برابر خط و خش ناشی از نظافت و دستمال کشی، مقاوم خواهد بود.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل هفت کوتوله کد 00617 مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone XS Max

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV09-BG-ARGB


ویژگی و مشخصات کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV09-BG-ARGB

تصاویر برای کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV09-BG-ARGB

برچسب های لازم برای کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV09-BG-ARGB

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV09-BG-ARGB |
خرید اینترنتی کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV09-BG-ARGB |
مشخصات و قیمت کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV09-BG-ARGB |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV09-BG-ARGB رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول