راهنمای خرید اینترنتی کیف رودوشی والنتیر مدل V1662-19

راهنمای  خرید اینترنتی کیف رودوشی والنتیر مدل V1662-19دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیف رودوشی والنتیر مدل V1662-19 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, کیف و کوله, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کیف و کوله/

 

نقد و بررسی کیف رودوشی والنتیر مدل V1662-19

محصول مورد نظر شما یعنی کیف رودوشی والنتیر مدل V1662-19 در برند کیف و کوله می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کیف رودوشی والنتیر مدل V1662-19 دارای دو رنگ مشکی و زیتونی می باشد. این محصول فوق العاده زیبا مناسب افراد شیک پوش و مشکل پسند هست. از طراحی بسیار زیبای این محصول که بگذریم، زیپ وسط فضای اصلی هست که داخل یک دیواره آن یک فضای جای تبلت ۲۵×۱۷ می باشد، در آن دیواره دیگر یک فضای زیپ دار و بروی آن فضای پارچه ای بر روی آن فضا جهت سازماندهی لوازم خرده ریز شما می باشد. در قسمت جلوی محصول دو جیب زیپ دار که فضای خوبی هم دارد وجود دارد و پشت محصول هم یک فضای زیپ دار وجود دارد. جنس این محصول از پارچه پلی استر با کیفیت بالا و مقاوم با روکش نایلونی با چگالی بالا ساخته شده است که این محصول را بسیار مقاوم کرده است. تسمه های بند دوشی از نوار پهن با کیفیت استفاده شده است. آستر داخلی این محصول برند تولید کننده بر روی آن قید شده است. این محصول را با بند دوشی می توان استفاده کرد. زیپ و سرزیپ های زیبا و با کیفیت این کیف هیکلی از دیگر ویژگی های چشمگیر این محصول می باشد. وزن این محصول فوق العاده سبک ۶۹۰ گرم می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن مردانه آدیداس مدل Supernova Glide Boost M کد M17425

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیف رودوشی والنتیر مدل V1662-19


ویژگی و مشخصات کیف رودوشی والنتیر مدل V1662-19

تصاویر برای کیف رودوشی والنتیر مدل V1662-19

برچسب های لازم برای کیف رودوشی والنتیر مدل V1662-19

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیف رودوشی والنتیر مدل V1662-19 |
خرید اینترنتی کیف رودوشی والنتیر مدل V1662-19 |
مشخصات و قیمت کیف رودوشی والنتیر مدل V1662-19 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیف رودوشی والنتیر مدل V1662-19 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول