راهنمای خرید اینترنتی کیف چاقوی ویکتورینوکس کد ۴۰۸۲۲L1

راهنمای  خرید اینترنتی کیف چاقوی ویکتورینوکس کد ۴۰۸۲۲L1دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیف چاقوی ویکتورینوکس کد ۴۰۸۲۲L1 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, کوه‌نوردی و کمپینگ, کیف چاقو, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/کیف چاقو/

 

کیف مدل «۴۰۸۲۲L1» یکی از محصولات متنوع برند سوییسی «ویکتورینوکس» است که با دارا بودن طراحی زیبا و کیفیت عالی، برای نگهداری چاقوی جیبی یا سفری انتخابی ایدئال محسوب می‌شود. قرار دادن چاقوهای سفری با چندین تیغه بدون پوشش و محافظ داخل جیب یا کوله‌پشتی ممکن است باعث آسیب رسیدن به بدن فرد شود. با قرار دادن چاقو داخل کیف «ویکتورینوکس» از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری خواهید کرد. این محصول ابعادی برابر با ۴ × ۴ × ۱۱.۵ سانتی‌متر دارد و برای چاقوهایی با همین اندازه قابل‌استفاده است. رویه‌ی این محصول از جنس چرم مصنوعی و بسیار زیبا است. چرم به‌کار‌رفته، ضخامت مطلوبی دارد و باوجود دوردوزی‌هایی که برای آن انجام شده، مانع بیرون آمدن تیغه‌های چاقو و صدمه زدن به بدن یا سایر وسایل می‌شود. با نگاهی دوباره به تصاویر، یک قلاب فلزی در قسمت پشت کیف مشاهده خواهید کرد. توسط این قلاب می‌توانید کیف را به قسمت کمر شلوار یا کوله‌پشتی و کیفتان متصل کرده و به‌راحتی آن را حمل کنید. ناگفته نماند که این قلاب قابلیت چرخش دارد تا درصورت نیاز، کیف را به‌صورت عمودی یا افقی به کمربند متصل کنید. “>

  راهنمای خرید اینترنتی شورت مردانه گی دُلان مدل PDRK-GHR77

نقد و بررسی کیف چاقوی ویکتورینوکس کد ۴۰۸۲۲L1

محصول مورد نظر شما یعنی کیف چاقوی ویکتورینوکس کد ۴۰۸۲۲L1 در برند کیف چاقو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

کیف مدل «۴۰۸۲۲L1» یکی از محصولات متنوع برند سوییسی «ویکتورینوکس» است که با دارا بودن طراحی زیبا و کیفیت عالی، برای نگهداری چاقوی جیبی یا سفری انتخابی ایدئال محسوب می‌شود. قرار دادن چاقوهای سفری با چندین تیغه بدون پوشش و محافظ داخل جیب یا کوله‌پشتی ممکن است باعث آسیب رسیدن به بدن فرد شود. با قرار دادن چاقو داخل کیف «ویکتورینوکس» از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری خواهید کرد. این محصول ابعادی برابر با ۴ × ۴ × ۱۱.۵ سانتی‌متر دارد و برای چاقوهایی با همین اندازه قابل‌استفاده است. رویه‌ی این محصول از جنس چرم مصنوعی و بسیار زیبا است. چرم به‌کار‌رفته، ضخامت مطلوبی دارد و باوجود دوردوزی‌هایی که برای آن انجام شده، مانع بیرون آمدن تیغه‌های چاقو و صدمه زدن به بدن یا سایر وسایل می‌شود. با نگاهی دوباره به تصاویر، یک قلاب فلزی در قسمت پشت کیف مشاهده خواهید کرد. توسط این قلاب می‌توانید کیف را به قسمت کمر شلوار یا کوله‌پشتی و کیفتان متصل کرده و به‌راحتی آن را حمل کنید. ناگفته نماند که این قلاب قابلیت چرخش دارد تا درصورت نیاز، کیف را به‌صورت عمودی یا افقی به کمربند متصل کنید.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیف چاقوی ویکتورینوکس کد ۴۰۸۲۲L1


ویژگی و مشخصات کیف چاقوی ویکتورینوکس کد ۴۰۸۲۲L1

تصاویر برای کیف چاقوی ویکتورینوکس کد ۴۰۸۲۲L1

برچسب های لازم برای کیف چاقوی ویکتورینوکس کد ۴۰۸۲۲L1

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیف چاقوی ویکتورینوکس کد ۴۰۸۲۲L1 |
خرید اینترنتی کیف چاقوی ویکتورینوکس کد ۴۰۸۲۲L1 |
مشخصات و قیمت کیف چاقوی ویکتورینوکس کد ۴۰۸۲۲L1 |

  راهنمای خرید اینترنتی دفتر نقاشی 50 برگ پایکو مدل اکلیلی کد 950

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیف چاقوی ویکتورینوکس کد ۴۰۸۲۲L1 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول